Gå til innhold
Hundesonen.no

Endelig!


Aya

Recommended Posts

Nå føler jeg at det løsner.. Nå belønner jeg med ros, gobit og litt dra lek. Da kommer kontakten! Og med en gang han skjønte at "på plass" er å komme rundt og sette seg på min venstre side, så er det supergøy! Han er glad og fornøyd når vi trener, og spretter rundt.. Kjempedeilig! Dekken er ikke heelt inne enda, han hater å legge seg ned, men det går bedre og bedre.. . Veldig glad nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at det løsner.. Nå belønner jeg med ros' date=' gobit og litt dra lek. Da kommer kontakten! Og med en gang han skjønte at "på plass" er å komme rundt og sette seg på min venstre side, så er det supergøy! Han er glad og fornøyd når vi trener, og spretter rundt.. Kjempedeilig! Dekken er ikke heelt inne enda, han hater å legge seg ned, men det går bedre og bedre.. . Veldig glad nå![/quote']

Høres ut som om du gjer det på samme måte som eg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=D> =D> =D>

Bruker du "gamle" innsitten med at hunden må gå rundt?

Det er absolutt det peneste,men jeg har blitt anbefalt å ikke bruke den fordi hunden visstnok kan forstyrres lettere under konkurranser da..

Så Loke har lært å komme rett inn på venstre side,men det føles litt "feil" enda :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå føler jeg at det løsner.. Nå belønner jeg med ros' date=' gobit og litt dra lek. Da kommer kontakten! Og med en gang han skjønte at "på plass" er å komme rundt og sette seg på min venstre side, så er det supergøy! Han er glad og fornøyd når vi trener, og spretter rundt.. Kjempedeilig! Dekken er ikke heelt inne enda, han hater å legge seg ned, men det går bedre og bedre.. . Veldig glad nå![/quote']

=D> :D Kjempebra! Godt jobbet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

=D>  =D>  =D>  

Bruker du "gamle" innsitten med at hunden må gå rundt?

Det er absolutt det peneste,men jeg har blitt anbefalt å ikke bruke den fordi hunden visstnok kan forstyrres lettere under konkurranser da..

Så Loke har lært å komme rett inn på venstre side,men det føles litt "feil" enda :D

Jeg bruker den gamle med at han skal komme rundt ja. For det første synes jeg det er penere, for det andre år jeg så bra kontakt med han når han gjør det, i forhold til om han kommer rett inn på venstre side.. Har ikke så høye mål i lydighets sammenheng, så det får heller være... :wink: Hehe, jeg er enig i at det føles litt feil når de kommer rett inn på venstre og liksom kaster seg rundt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...