La Toya Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Jeg har en Japansk spisshund tispe på litt over et år;) Hun heter La Toya:) Jeg synes hun er verdens nydeligste <3 Hun kan sitt,dekk,gi labb,danse,high-five,smil,gå å finn bamsen, gå å se, hva sier hunden? Hun skal ofte spille tøff å begynner å bjeffe på alt mulig rart som kan bli veldig irreterende etterhvert men Hun elsker kos å ligge i fanget og i senga, å hun følger etter meg hvor enn jeg går i huset:) Noen bilder av min gullklump<3¨ Antilope STANDARD stillingen hennes Valp<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 dævven så fin hun var! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 dævven så fin hun der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 12. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Oktober 2008 Så SKJØNN Herlige bilder også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
La Toya Skrevet 13. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Oktober 2008 Takk <3 Jaa hun er så pen <3<3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane&Kaiza Skrevet 14. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 14. Oktober 2008 Så søtt fjes hu hadde tøffe bilder og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 26. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2008 La Toya er ei nydelig hvit prinsesse med glimt i øyet ser jeg. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
swimzy Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2008 så nydelig hun er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar