Gå til innhold
Hundesonen.no

Den nye pusen - navneforslag?


Nowisclee

Recommended Posts

Hehe! Er lettest å få tilkjørt vet du, når man ikke har bil selv. Men jeg skal vel oppover om ikke alt for lenge håper jeg, dersom typen mener det er trygt å ha med Roya på hybelen. Sist var husverten og kona i ammetåka, så da gikk det fint, så får vi se åssen det går neste gang. :)

Iallefall 05-07 des skal jeg til Kapp. :) Det blir jo først og fremst fredag ettermiddag/kveld når jeg kommer opp, og så lørdag etter 7 om kvelden, eller før halv ni(ikke leketur, men tortur?) om morran. :D

Og han MÅ jo kjøres hit, om han skal hete GasCash. Er ikke helt sikker på DotComen, ennå, men. Tror vi bytter fra Maximus GasCash DotCom til Maxipus GasCash Don'tNo'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg får en ny pus i morra, da jeg ville ha en til. Han er en liten hannkatt, fra et kull på 5(tror jegdet var), og er ca 12 uker. Lurte på om noen har gode navneforslag? De dyra jeg har i hus allerede, heter Roya, Thomas, Smith, Cornelia, Deana og Midnight. :)

Her er noen bilder:

What's eating Gilbert Grape??

hehe. ser ut som en bestemt herremann, utrolig søt og litt morsk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What's eating Gilbert Grape??

hehe. ser ut som en bestemt herremann, utrolig søt og litt morsk :)

Hehe, ja, han ser kjempetøff ut. Tror det skal bli morro å introdusere ham til Roya(NEI, ikke spis på katten!) og Thomas(NEI, ikke jag ham rundt i huset!), og etterhvert rottene(NEI, ikke bit ham i halen!) hvis han ikke er veldig hissig på dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

katten vår het Panter, men tror nesten ingen kalte han noe annet enn Pus :P

Hva med Panter ? Whiskas?

Jeg føler liksom at Panter er til helsvarte katter, og Whiskas er til whiskas-katter, sånne gråtabbyer. :) Men det er kjempefine navn! :P Nå vet jeg hva neste valpen min skal hete, Pantera. :) Skal ha svart kongepuddel en gang, i fremtiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iallefall 05-07 des skal jeg til Kapp. :) Det blir jo først og fremst fredag ettermiddag/kveld når jeg kommer opp, og så lørdag etter 7 om kvelden, eller før halv ni(ikke leketur, men tortur?) om morran. :)

Vi gleder oss allerede til torTUR, og jeg skal ha ferdigladet kamera :D (og blitz? det er jo MØRKT på den tiden av døgnet da! Skrekk og gru!) Bridie har allerede forsøkt seg med å leke med en Grand Danois tispe idag, så hu øver seg til å finte ut de store :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss allerede til torTUR, og jeg skal ha ferdigladet kamera :) (og blitz? det er jo MØRKT på den tiden av døgnet da! Skrekk og gru!) Bridie har allerede forsøkt seg med å leke med en Grand Danois tispe idag, så hu øver seg til å finte ut de store :D

Haha, det her blir bra! TorTUR i mørket, grisetrøtt sånn tidlig om morran, eventuelt med lommelykt for å finne ut om bikkja reiser bust? :P *ler* GDtispe ja, det var vel morro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det her blir bra! TorTUR i mørket, grisetrøtt sånn tidlig om morran, eventuelt med lommelykt for å finne ut om bikkja reiser bust? ;) *ler* GDtispe ja, det var vel morro? :punk:

heheh, reise bust ja.. nei, det hører vi vel på lyden får vi håpe ;) Så får vi hekte på dem hver sin sånn B'seen lykt så vi vet hvor vi skal dra for å få dem fra hverandre ;)

Men ja, morro med GD tispe! håper å møte hu igjen siden. Kuleste hunden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh, reise bust ja.. nei, det hører vi vel på lyden får vi håpe ;) Så får vi hekte på dem hver sin sånn B'seen lykt så vi vet hvor vi skal dra for å få dem fra hverandre ;)

Men ja, morro med GD tispe! håper å møte hu igjen siden. Kuleste hunden!

Haha, ja, får hekte en i halen også, så vi vet hvor bakbeina er. *flirer*

Det tror jeg på! Har GDhann her på pensjonatet iblant, han er jo nyyydelig, og diger. Jeg har ridd på ponnier på hans størrelse eller mindre, liksom(ja, i voksen alder, pga oppdragelse.) ;)

Nå er pusen i hus, Thomas stakk ut døra i gårkveld og har ikke vært å se siden(han er vel fornærma). Roya er heelgira, skal bare leke med stakkars lille vettaskremte tingen. Så Roya fikk ligge på gangen i natt, pusen i senga med meg. ;) Og i dag lukta han på foten til Roya når hun lå i sofaen med meg og slappa av, og så, litt etterpå, når hun hadde roa seg heelt, så turde han faktisk å hoppe opp og snuse på snuten hennes! :punk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kommer, de kommer! Jeg fikk typen til å ta bilder når han var her på søndag, han tok masse kjempefine bilder, men han fikk ikke lagt dem inn på pcen min før han reiste. Så jeg får dem i helgen. :P

Nå har han fått blått halsbånd, og blå sele(som vi skal bruke om et par måndeder eller noe sånt), og så en katteleke(sånn 'fiskestang') som han må dele med Roya, for hun bruker den som targetstick motsatt vei. :P

Han må ha blått, for Thomas har rødt. :P Han ser meget fornøyd ut her han sprader rundt på korte, tykke ben med blått halsbånd på. :P:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hadde en katt som het Oliver en gang, men han bare forsvant... :hug:

Men vi har ennå broren hans da Simba ;) Også et nydelig navn synes jeg :o

Det var forresten en ordentlig søt katt :P

Bestemte du deg for hva den skal hete? :o

Hilsen Sansibar! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par forslag til, selv om du selvsagt har funnet navn for lenge siden: mine to yngste katter heter Emil og Philip. Emil er oppkalt etter Emil i Lønneberget, for han fant alltid på så mye rart da han var liten. Philip ble bestemt da jeg så han første gang, det passet bare så bra på han! :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...