Gå til innhold
Hundesonen.no

Den nye pusen - navneforslag?


Nowisclee

Recommended Posts

Hei! Jeg får en ny pus i morra, da jeg ville ha en til. Han er en liten hannkatt, fra et kull på 5(tror jegdet var), og er ca 12 uker. Lurte på om noen har gode navneforslag? De dyra jeg har i hus allerede, heter Roya, Thomas, Smith, Cornelia, Deana og Midnight. :)

Her er noen bilder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Neei, ikke noe sånn spesielt, bare noe som jeg faller for, så bare dett inn med forslag! Må liksom være noe pusete, og samtidig litt guttete, og litt tøft, og ikke sånn Karl eller Hans eller Babyboy eller Tassen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en nydelig puse gutt!

Jeg har to gutter selv som heter Lurven og Maximus. Maximus er et navn mange komenterer å syns er kult.

Ellers så er jo Muskat fint, kanskje litt jentete, Elias, Felix, Murre, Oscar, Whiskey. Det er jo så mange og velge mellom, men skriv når du har funnet et da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse kjempefine navneforslag! :)

Kan hende det blir noe a'la Rampus Maximus Tabascus. Da Thomas, den andre pusen, jo heter Thomas Hauk Svartskjegg. :D

Får se ham litt an når han kommer i morgen, og så håper jeg på enda flere forslag, det er så absolutt ikke bestemt ennå!

Kanskje Murrimus? :P Hvis han maler mye? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for masse kjempefine navneforslag! :)

Kan hende det blir noe a'la Rampus Maximus Tabascus. Da Thomas, den andre pusen, jo heter Thomas Hauk Svartskjegg. :D

Får se ham litt an når han kommer i morgen, og så håper jeg på enda flere forslag, det er så absolutt ikke bestemt ennå!

Kanskje Murrimus? :P Hvis han maler mye? :)

hehehe, katta som mamma og pappa hadde het Bart Rampus Von Kvitlabb (pappa som døpte den :P). Trenger jeg å si at han hadde en "bart" og kvite labber? :P Og ja, Rampus til daglig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stilig navn! Noen som har sett 'Cats' her? Vi har en katt i kattepensjonatet nå som ligner på Mr.Mistoffeles. Bare sånn ang navn. :)

Kanskje han kan hete Rum Tum Tugger, hvis han er veldig sånn. :) Vi får se. Murrimus Maximillian Lacrisus Banditus?

Eller bare Pus...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pus er kjedelig.. I allefall i forhold til disse andre kreative (:)) navnene

Joda. :D Noen ganger er det enkleste det beste, andre ganger ikke. :) Før jeg fikk Thomas, het han Nuppenupp. Av alle ting..

Kanskje Axe, etter parfymen? Axe Maximillian?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...