Gå til innhold
Hundesonen.no

Odin


Calina

Recommended Posts

  • Svar 81
  • Created
  • Siste svar
  • 1 month later...
å jeg lurtre på no... får du han stilt ut i norge forde om han er kuppert???

for det var noen som sa det ikke gikk... bare lurte :-k

Nei.. det går nok ikke an å stille kupert i Norge, men det er da ikke så langt til Sverige :wink:

Calina: Jeg vil gjerne ha den eksakte adressa hjem til deg! Trenger den når jeg skal stjele Odin...

Hyyyyyysj! :-$ Ikke si no'!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett...det er ikke så langt til Sverige...eller resten av Europa... :wink: -og uansett om det hadde vært lov å stille i Norge, hadde jeg nok reist endel for å stille...et Nuch for meg henger ikke så høyt som f.eks et Such, ItCh, eller DV. :wink:

LouDan: :D:P :roll: :P hihih... :oops: :D

Er litt stolt nå jeg...-se her da! Dette er en oppdretter som har laget - hu skrev mail til meg og spurte om hun fikk lov å ha Odin på siden sin...

(spurte om lov - kan skjønne hu får lov - dama er jo driiitflink, jo!!!)

:P:P

http://alargobohemia.com/psi/kit_kat_a.htm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er fint du får vise frem gutten din.. sikkeli fin gutt

Jupp. Jeg er stolt av mongoen min, jeg. :D -og stoltere blir man jo klart når fremmede mennesker i andre land vil vise ham frem og.

Men en negativ ting med det, er at desverre så er det slik at jo bedre hund, jo mere dritt får man slengt etter seg.

Så man lærer å lukke øra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp. Jeg er stolt av mongoen min, jeg. :D -og stoltere blir man jo klart når fremmede mennesker i andre land vil vise ham frem og.

Men en negativ ting med det, er at desverre så er det slik at jo bedre hund, jo mere dritt får man slengt etter seg.

Så man lærer å lukke øra.

har du fått dritt pga odin da? :D jeg og speedy tar dem vi... kick ASS:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt ja? hehe...det skal jeg love deg... :wink: -skulle en trodd på alt diverse folk sa, så er min hund både nervøs på grense til angstbiter, dårlig i farge, ingen drifter, altfor lav og gud vet hva...hihihi

:D

Jeg syns det er underholdene til tider jeg da...hvor mye møkk man må grave opp og dikte om andre, for å redde sin egen ræv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett...det er ikke så langt til Sverige...eller resten av Europa... :wink: -og uansett om det hadde vært lov å stille i Norge, hadde jeg nok reist endel for å stille...et Nuch for meg henger ikke så høyt som f.eks et Such, ItCh, eller DV. :wink:

LouDan: :D:P :roll: :P hihih... :oops: :D

Er litt stolt nå jeg...-se her da! Dette er en oppdretter som har laget - hu skrev mail til meg og spurte om hun fikk lov å ha Odin på siden sin...

(spurte om lov - kan skjønne hu får lov - dama er jo driiitflink, jo!!!)

:P:P

http://alargobohemia.com/psi/kit_kat_a.htm

WOW! Så kult! :P

Det med drittslenginga: Odin lav????????????? Den skjønte jeg ikke :-k

Edit: Den med dårlig farge, :? Angstbiter :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uansett... ikke bli lei deg over hva folk sier... de er sikkert bare missunnelige uansett...

er mange som sikkert ville gitt masse for å ha odin, derfor sier de dritten vettu :D sånn får man tenke...

hvorfor skulle de ellers skrive eller si dritt om han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse er vel en faktor - litt krise om noen skulle like min hund og vurdere ham i evt avl, så deres egne hannbikkjer mister en paring. :?

Men - jeg tenker som så - de som har møtt min hund, vet åssen han er og ser ut, og da kan andre bare få slenge med leppa for min del. :wink:

LouDan; Odin er lavere enn mange av giraffene her, så derfor de sier det. Bikkja mi er 70cm høy - helt perfekt i henhold til standard. :wink:

Og hva skulle man så gjort uten litt sladder dere..??hihih :roll: :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Misunnelse er vel en faktor - litt krise om noen skulle like min hund og vurdere ham i evt avl, så deres egne hannbikkjer mister en paring. :?

Men - jeg tenker som så - de som har møtt min hund, vet åssen han er og ser ut, og da kan andre bare få slenge med leppa for min del. :wink:

LouDan; Odin er lavere enn mange av giraffene her, så derfor de sier det. Bikkja mi er 70cm høy - helt perfekt i henhold til standard. :wink:

Og hva skulle man så gjort uten litt sladder dere..??hihih :roll: :)

ja ikke san, verden hadde stoppet om det ikke fantes sladder.

Odien er bare vakker han, og nå har til og med Jostein begynt å like han etter å ha fått hilse på han noen ganger(likte ikke hunden i det hele tatt når jeg viste han bildene da :? ).

så jo bare når vi var innom i butikken til deg, det første han spurte meg om var om du ikke hadde Odin med deg :) (men han vil ikke innrømme det da, men det er jo typisk mannfolk) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...