juliesusanne Skrevet 4. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2008 Hei! Jeg er en jente på 13 år som har to katter og to akvarium. Skal senere skaffe meg en hund. Gleder meg veldig, og skal da legge inn bilder. Med vennlig hilsen Julie Susanne.
Nina Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Hei, og velkommen hit. Det hadde vært morsomt å se bilder av akvariumene dine, akvarium er gøy.
juliesusanne Skrevet 5. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Hei! Tusen takk for svar, alle sammen! Her er et bilde av 70-literen min: http://i33.tinypic.com/a1o3sm.jpg Med vennlig hilsen, Julie Susanne.
Guest Snusmumrikk Skrevet 5. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2008 Heihei og velkommen hit til Doggis!
shatique Skrevet 8. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 8. Oktober 2008 Velkommen hit,håper at du vil trives her inne...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar