Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Wow, hva skuer mine øyne...

Et hundeforum med èn Admin ved navn Espen...

Å en fin liste med Moderatorer...

Dette ser faktisk bra ut Espen.!

Hilsen en gamel traver som ikke har vært særlig aktiv siden reinsdyrsonen kom... ;)

Sjekk hva jeg har blitt igjen da TJ!! Detta blir jo akkurat som gamledager! SJOHEI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk hva jeg har blitt igjen da TJ! Detta blir jo akkurat som gamledager! SJOHEI!

Jah, mangler jo bare Super fremfor så er det jo som gamle dager..!

Nesten så det frister å sende inn en søknad om Moderatorstilling igjen... ;)

Kjempehyggelig at forumet er tilbake som det var for 2år siden... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som tenker "haggis"? ;)

Synes nok det var på tide at det ble tatt tak i tørken her inne, designet har jeg allerede vent meg til, og navnet er nok en vanesak.

Men jeg må si jeg lurer veldig på all denne hintingen om ting som tydeligvis har foregått i kulissene - hvorfor kan man ikke bare fortelle hva som har skjedd, eller la være?

Jeg måtte skrive inn dyresonen.no før jeg fant ut at forumet fortsatt eksisterte, for jeg bare oppdaterte siden jeg hadde oppe. Kanskje det hadde vært lurt å sende en mail til medlemmene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg ikke hadde visst om dette allerede, så hadde jeg hatt et problem med å finne denne siden. Sonen-linken som jeg hadde lagret i Favoritter fungerer nemlig ikke, via den får jeg bare beskjed om at siden ikke eksisterer. Håper det ikke er mange andre som sliter med noe lignende, i så fall er det vel en del som stusser over at forumet er bortevekk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...