Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Gratulerer så mye med ny side, nytt forum og nytt navn!

Jeg er VIRKELIG glad for at admin har ordnet opp i ting og tang nå, og jeg er glad for at dette fikk utfallet at Espen fortsetter som sjefen over alle sjefer!

Heia Espen, og heia moddiser og ikke minst heia Doggiser (selv om jeg fremdeles tenker litt koffert med tanke på dette navnet :) )

Skrevet

Må si jeg også likte denne siden utrolig godt. :)

Veldig glad for at det har gått tilbake til å bli kun et hundeforum!

Kjempebra Espen!

Skrevet
*klippet*

Heia Espen, og heia moddiser og ikke minst heia Doggiser (selv om jeg fremdeles tenker litt koffert med tanke på dette navnet :) )

*ler* Helt enig... jeg var litt sånn "eh.. doggystyle?". Men ja, Espen dette ser supert ut! Veldig bra så langt iaf :)

Skrevet
Vi kan ikke ta ansvar for andres errmm skitne tanker :)

Sant nok.. Men det strekker seg nok bare til Silje og meg... vi er liksom bare litt "sånn" vi vettu :)

Skrevet

Veldig bra med endringer på sia, hittil ser det bra ut.

Og til dere litt høyere opp her, joda det er nok flere her som har en aktiv koffert ;)

Skrevet

Positivt er at det går over til å ha mest fokus på hund igjen. De medlemmene som ramler av pga. det er ikke noen jeg kommer til å savne ;)

Doggis-navnet er litt snålt, men det er vel en vanesak regner jeg med.

Skrevet

Gratulerer, veldig kjekt med eget hundeforum.

Er andre forum som bedre ivaretar andre varianter av 4 beinte, men med hunder synest jeg det har vært mest ålreit på "Sonen".

Skrevet

Tydeligvis bare jeg som er uskyldig nok til å assossiere Doggis med tyggis? :rolleyes:

Jeg synes designet her er ganske stygt nå, men det er flott at det har gått tilbake til å være et hundeforum. ;)

Skrevet
Vi leser kiosklitteratur også!

Også kjent som husmorporr :P

Men utrolig nok så tenkte ikke jeg koffert på navnet...! ;) Men godt jobba Espenkjære!

Skrevet

Wow, hva skuer mine øyne...

Et hundeforum med èn Admin ved navn Espen...

Å en fin liste med Moderatorer...

Dette ser faktisk bra ut Espen.!

Hilsen en gamel traver som ikke har vært særlig aktiv siden reinsdyrsonen kom... ;)

Skrevet

Syntes det ble kjempefint jeg! Noe er kanskje litt "stort" (medlemsgreia..) men med det litt suspekte navnet "doggis" (! hvilket gir det en helt egen sjarm!) så bør det kanskje være slik!

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...