Gå til innhold
Hundesonen.no

Resultater NKK Kongsvinger


SFX

Recommended Posts

  • Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Vet både Susanne og lo:co har rimelig greie resultater å dele :)

Ellers traff jeg både Miriam og Pippin&Symra med Symra idag! Koselig å få flere fjes bak nickene :)

Jeg stilte Otto i champ, og det ble 1-2 CK og 3BHK, mens Villa debuterte i åpen med 1-3 uten CK. Kun utdelt 3 CK til tispene i dag. Men vi hadde en trivelig opplevelse i ringen! Dommeren var i godt humør og alle var glade :) Har hatt en superkoselig dag med masse skravling, og storgleder meg til Letohallen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tia ble BIM med cacib og cert! Slo en import fra USA (Thornapple) som har gjort det veldig bra, så er superfornøyd.

mathiastullogparken004-1.jpg

Vi så dere, gratulerer..

Malledyret fikk en blå, og det er bedre enn gul (som ikke er helt uvanlig at vi får) :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tia ble BIM med cacib og cert! Slo en import fra USA (Thornapple) som har gjort det veldig bra, så er superfornøyd.

Grattis, grattis :).

Malledyret fikk en blå, og det er bedre enn gul (som ikke er helt uvanlig at vi får) :rolleyes:

Fiiineste malledyret det :).

Jeg handlet en svensk hannhund til 2. BHK og championat, mens Babs ble 4. beste tispe i sin debut som veteran :D. Hun ble også beste veteran (i rasen altså - uplassert i BIS). Pappa Boss (Willy's pappa altså) ble beste hannhund med CACIB og endte som BIM, slått av samme tispe som også slo ham i BIR & BIM på den svenske briardspesialen i høst :). Willy's halvsøster Mysti ble 2. beste tispe :D.

Ellers kan nok Susanne røpe resultatet sitt selv :P. Jeg har også hilst på Symra - hun er sååå vakker :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må tilbake i morgen...

Dvs. Moby ("far i huset") ble faktisk gruppevinner i dag!! Og det var såklart langt over enhver forventning med spansk dommer i rasen og en portugiser i gruppa'..

Stilte også champ.tispen min, og hun ble 2, beste tispe - noe jeg også er strålende fornøyd med, såklart.

Så NÅ er valgets kvaler - bade på nytt igjen - men han skal da luftes opptil "mange" ganger før han skal inn i ringen igjen, eller bare la han sove (som han er kjempeflink til akkurat nå).

Og kjenner jeg meg selv og min latskap rett - sove for både han og meg...

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phoebe tok sitt andre cert i dag :)

Vet desverre ikke mer enn det, hadde det litt travelt på jobb i dag da oppdretteren ringte. Men jeg er fantastisk stolt av min vakre, nydelige hund :) gleder meg til å se henne igjen. Håper på champion neste gang!

Gratulerer med gode resultater alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Grattis til alle supre resultater...

Bare for å teste lyset i kamera så ble aussiene brukt som testobjekt - deriblant Tia - ble ikke så halvgalt med litt justering etterpå...... Grattis med BIM forresten.

aIMG_2815.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mitt vedkommende var det ikke mye å skryte av. Her røyk vi ut med blått alle mann. Til og med en GUL, og som vi kunne lese av kritikken var det mye pga bevegelser. Det paradokse her er at den "gule" hunden vant BIS-bevegelser for en rase-dommer på en spesial med over 90 påmeldte tidligere i sommer ;)

Ja, det kommer nok veldig an på øyet som ser gitt :P

Men jeg fikk iaf med meg en rosett hjem og den sto det "utstillingsdeltager" på. Vi holdt på å daue av latter :P:P Den skal få "hedersplass" i bilen min så ALLE kan se at jeg iaf deltar :P

Gratulerer til alle som har fått fine resultater :P

BTW: det tikket akkurat inn en melding her at BIS-hunden var "min" rase :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt Tøfflus, for jeg skulle akkurat til å spørre om noen viste om BIG/BIS plasseringer?

For vår del gikk det helt ok. Nr 5 i åpen klasse (19stk i klassen) m/ CK. Og det er jeg forsåvidt fornøyd med. Vi og hadde dommer som var fargeglad (men han kastet dog ikke ut alle med blått) men at de ble gitt to gule er høyst(!) uvanlig. Som regel reagerer man litt om det gies over 6stk blå.

Gratulerer til alle andre med flotte resultater. ps; Susanne - jeg stod ved ringen din da du gikk i champ. klassen i går. Og jeg må bare si at hannen din er helt nyydelig - vel fortjent BIG (og mer til i dag kanskje?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...