Kjellis Skrevet 27. September 2008 Rapporter Skrevet 27. September 2008 Hei, har en whippet og den har ikke all verdens fettlag på kroppen så den trenger et godt og varmt dekken til vinteren. Husker at det var noen her inne som snakket om et bra dekken som man fikk kjøpt fra en dame i sverige som spesiallagde slike etter hundens mål. Tror det kostet Kr.990,- + frakt. Jeg bokmerka denne nettsiden men kan ikke finne den igjen nå. Kan noen hjelpe meg med nettadressen?
Tonje Skrevet 27. September 2008 Rapporter Skrevet 27. September 2008 http://hem.passagen.se/klssida/hund.htm Her har du linken. Har bestilt fire dekken fra henne,og er kjempefornøyd. Fleecedekkenene med hals holder kjempegodt på varmen,og er myke og deilige
Kjellis Skrevet 27. September 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2008 Yesss, tusen takk! Må vel forte meg å sende inn en bestilling før alle andre på forumet legger inn bestilling før meg
KristinR Skrevet 27. September 2008 Rapporter Skrevet 27. September 2008 De så aldeles herlig ut flere av de dekkene der. Hun lager vel ikke bare til mynder? Kunne tenkt meg et deilig varmt dekken til gamlefar (boxer)
potifa Skrevet 30. September 2008 Rapporter Skrevet 30. September 2008 De var flotte. Ville også gjerne hatt ett. Det står for italiener og mynder...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar