Linda Marie Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 dagbladet.no Slike politifolk vil vi ikke ha i Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 Mye politifolk vi ikke vil ha! Det vanligste hadde vel vært å få beskjed om å ta kattene til dyrlegen og tatt det derfra, enten med avliving eller omplassering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 Nå kjenner jeg personlig til denne saken, og jeg har i grunn inntrykk av at vedkommede med katten er en smule sensasjonslysten. La meg bare si det slik at det var ikke noen plastpose i bildet til å begynne med, det ble det plutselig snakk om da journalist var kontaktet. <_< Dersom det er fakta at politiet gav beskjed om å "kakke den i hodet" så er det helt forferdelig, men jeg har som sagt inntrykk om at det er fem fjær som er blitt til en hønsegård her... Stakkars pusen han var en nydelig liten skapning som absolutt skulle fått nytt hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 huffameg! Han var jo fin jo! Hadde mer enn gjerne tatt hann til meg jeg! Og det er det sikker flere som hadde villet .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ella.sh Skrevet 24. September 2008 Rapporter Share Skrevet 24. September 2008 Politiet har da nummeret til Dyrebeskyttelsen, FOD osv. de kunne gitt damen i stedet for å be henne kakke den i hodet... Vi i DB tar imot flere sånne henvendelser, og mange av pusene finner nye hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 25. September 2008 Rapporter Share Skrevet 25. September 2008 man avliver da ikke friske dyr!! duste politi...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelleH Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Oktober 2008 Uff. Får vondt i kroppen av å se/høre sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nowisclee Skrevet 1. November 2008 Rapporter Share Skrevet 1. November 2008 Herremin, samme hva politiet sier, vel! Man kan ikke vente at de skal ta ansvar for dyra, de har tross alt mye jobb med lite betalt. Når man finner en katt i veikanten, og ikke kan beholde den, ringer man Dyrebeskyttelsen, eller andre omplasseringssteder, som ikke er vanskelige å få tak i tlf.nr til, Dyrebeskyttelsen Norge har nummer til andre organisasjoner. Jeg hadde ringt politiet for å melde fra om at jeg hadde funnet en katt, i tilfelle noen savnet den, og om jeg ikke kunne beholde den selv, overlevert den til dyrebeskyttelsen, de har stort sett alltid muligheter for en liten pus. Eller evt gått til avisene FØR jeg avliva katten, så noen andre kunne lese saken, og evt finne ut at de ville ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sarahm89 Skrevet 2. November 2008 Rapporter Share Skrevet 2. November 2008 Dyrebeskyttelse etter min erfaring har aldri mulighet for å ta imot dyr, ikke når jeg har ringt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 For noen useriøse politifolk... Skulle nesten tro de fikk utdannelsen sin i posten fra IKEA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peech Skrevet 5. November 2008 Rapporter Share Skrevet 5. November 2008 For noen useriøse politifolk... Skulle nesten tro de fikk utdannelsen sin i posten fra IKEA Memo til meg selv: Bestill politiutdannelse på Ikea.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyfonia Skrevet 6. November 2008 Rapporter Share Skrevet 6. November 2008 Memo til meg selv: Bestill politiutdannelse på Ikea.no. Hahahaha!! :rolleyes2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar