Marianne Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Her er enda flere bilder, tok litt tid før jeg fikk lagt dem ut, men bedre sent enn aldri er det noe som heter...! Bente, Cesar, Tequila og jeg var på tur! Vi gikk i 4 timer, så jeg kan love dere at det var noen som var slitene etterpå! Fine høstfargene Turbo monster i lyngen! Cesar plukker blåbær Mer lyngmonster... også litt tyttebær.. Munche munche... Og Bente plukker til "barna" Røykepause! :roll: Og noen har skikkelig ikke tid til å stå stille... :roll: Sitt og bli må kommanderes for at gjørmevesen skal sitte stille... Fine naturen! Og Bente blir lei av å vente på fotografen.. :oops: Mere fine naturen! Sjekk linselus a... Og som vanlig i nærheten av vann.... :roll: Cesar har kjempe lyst men tør ikke helt.. Gå rolig ut i vannet er for pyser!!! Ble det av henne da...? Der var hun ja! Også uti igjen da...! Mere fine naturen! Syns dette er et litt kult motiv! Siste turen uti vannet før vi gikk hjemover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Må fnise av Tequila som HELE tiden hopper uti vannet Så ut som om de storkoste seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 27. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Må fnise av Tequila som HELE tiden hopper uti vannet Så ut som om de storkoste seg! Hehe, ja hun er helt gal...! Gir seg ALDRI!!!!!!!!! :roll: Og nei, jeg har aldri sett henne gå uti vannet som alle andre gjør... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ricco Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 masse fine bilder! hero hoppet også alltid i vannet, var ikke snakk om å gå rolig uti... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeampi Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Så fine bilder! Den bikkja di er utrolig! Rart hun ikke får svømmehud mellom tærne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monika! Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Så fine bilder hehe kanskje hu er blanding av fisk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Tøff bikkje. kjempe fine bilder da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabalder Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Fine bilder Ser ut som hun storkoser seg i vann ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tina Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Flotte billeder... hun er vist halv hund og halv fisk ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 27. September 2005 Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Hun er en utrolig spesiell og vakker liten hund! Hva er hun blanding av? Vet du det? (bortsett fra halvt fisk da..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 27. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2005 Ja skulle nesten tor det var noe fisk inni det lille monsteret mitt! Har ikke peiling på hva hun er blanding av, eneste som er sikkert er at det er terrier i henne, ellers mottas forslag med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheaten terrier Skrevet 4. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 4. Oktober 2005 Kjempefine bilder!!! Skikkelig vannhund, kanskej d er noe portis i henne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Hihi Hun er bare helskjønn den hunden(fisken)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Ja skulle nesten tor det var noe fisk inni det lille monsteret mitt! Har ikke peiling på hva hun er blanding av, eneste som er sikkert er at det er terrier i henne, ellers mottas forslag med takk! Hun ligner litt på en chinese crested, bare med litt pels der hun skulle vært naken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 5. Oktober 2005 Rapporter Share Skrevet 5. Oktober 2005 Kjempe fine builder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar