Fillerya Skrevet 12. September 2008 Rapporter Share Skrevet 12. September 2008 Vi har etter mye om og men bestemt oss for å gå et sporkurs. Noen som har erfaring og kan anbefale noen i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 12. September 2008 Rapporter Share Skrevet 12. September 2008 Hva slags sporkurs tenker du på? Menneskespor, blodspor osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 13. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. September 2008 Jeg tenkte egentlig blodspor, men det spiller egentlig ingen rolle. Hensikten med kurset er at både jeg og dyret skal lære noe nytt og at hun skal få noe å bryne seg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Mia Skrevet 15. September 2008 Rapporter Share Skrevet 15. September 2008 Kan beklageligvis ikke hjelpe, men send meg gjerne en PM dersom du kommer over noe. Vi er også på utkikk etter det samme som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidi og Kalizi Skrevet 16. September 2008 Rapporter Share Skrevet 16. September 2008 Finnes flere hundeklubber og hundeskoler i akershus iallfall som du kan sjekke ut. Nannestad, Stovner, Oslo hundeskole, Gjerdrum hundeskole. Finnes sikkker enda flere også. Jeg har ikke vært på spor kurs hos noen av de. Så dette er bare ett tips til å sjekke ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meg Skrevet 16. September 2008 Rapporter Share Skrevet 16. September 2008 Jakt og fiskeforeninger arrangerer slike sporkurs, men det er på våren. Div hundeklubber arrangerer også slike kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.J Skrevet 16. September 2008 Rapporter Share Skrevet 16. September 2008 Finnes flere hundeklubber og hundeskoler i akershus iallfall som du kan sjekke ut. Nannestad, Stovner, Oslo hundeskole, Gjerdrum hundeskole. Finnes sikkker enda flere også. Jeg har ikke vært på spor kurs hos noen av de. Så dette er bare ett tips til å sjekke ut. Ja, men det er vel ikke blodspor? Solemskogen JFF har gode kurs, men de holder kun kurs på våren(rundt april/mai) på grunn av jakten på høsten. Anbefales, ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 16. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. September 2008 Takk for tips. Jeg har sendt litt mail, så får vi se. Om vi må vente til våren gjør ikke det noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 19. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2008 De fleste sporkursene blir holdt rett etter påske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polaris Skrevet 19. September 2008 Rapporter Share Skrevet 19. September 2008 Jeg tenkte egentlig blodspor, men det spiller egentlig ingen rolle. Hensikten med kurset er at både jeg og dyret skal lære noe nytt og at hun skal få noe å bryne seg på. Familiehunden har sporkurs om et par uker. http://www.familiehunden.no/index.php?opti...s&Itemid=51 Det ser ut som de har påfølgingskurs også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar