Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebørste

Tini

Recommended Posts

Skrevet

Hei hei!

Det var noen som hadde innlegg om en borste som var kjempe bra til aa fjerne hunde haar. Prover aa finne innlegget igjen for aa se hva den het. For prover aa faa tak i det. Er det noen som vet hva jeg snakker om og vet hva den heter eller link til innlegget ?

:whistle:

Skrevet

Tusen takk!

Jeg er i usa naa. Saa tenkte aa se om jeg fant det her. Da har jeg sett det i butikkene her.

Derfor jeg skriver litt rart aa.. er ikke alle bokstavene her..

Skrevet
ja og så er det bare å finne colliebørster til meg :whistle:

ja for jeg ser hva som er collie bortser. har enda ikke sett noen figurer du spurte om... men har funnet noen boston terrier boker.. savner snuppa mi.

Skrevet
Mason Pearson er bare helt fantastiske :P Vil tippe den med nylon/svinebust vil være perfekt til en collie.. Brukte det mye da jeg stilte afghanere.. Suveren :whistle:

http://www.2dogs.no/store.php?pg1-cid70.html

junior.jpg

ja linn, sånne som hu sier tenk, om du har lyst har du lov, så får du peeng ( spørs hvor mye billigere det evt er da :P )

Savner du meg ja? :P haha

Skrevet
ja linn, sånne som hu sier tenk, om du har lyst har du lov, så får du peeng ( spørs hvor mye billigere det evt er da :) )

Savner du meg ja? :) haha

ja skal se hva jeg finner i La!

Selvf savner jeg deg og gjengen din aa.. har fri noen dagen for jeg begynner aa jobbe naar jeg kommer hjem. saa Tini og jeg kommer en tur ta noen bilder. skal trolig til fredrikstad aa snakke med oppdretter aa.

Skrevet
ja skal se hva jeg finner i La!

Selvf savner jeg deg og gjengen din aa.. har fri noen dagen for jeg begynner aa jobbe naar jeg kommer hjem. saa Tini og jeg kommer en tur ta noen bilder. skal trolig til fredrikstad aa snakke med oppdretter aa.

:)

Genialt tuppiss ;D

håper du finner noen som er billigere enn de rådyre her hjemme hihi..

her koster de fort en 5-700 pr børste.

fader og jeg er TRØTT! jobb fra klokka syv... og jobba seint i går..

også ser jeg at du har skrevet innlegg klokka fem haha ( ja det var før jeg tenkte på tidsforskjell i timene haha)

Hils til hu andre gale tuppa fra meg da :)

Tyson står å tigger nå, jeg spiser eple og det er såååååå nam

hihi

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Har du forsøkt med bare en hund alene med en kattunge? Jeg har heller ingen erfaring med dette, men fra å introdusere miniatyr valp til voksen mellomstor hund. Det tok litt tid før de var gode venner. Jeg ser for meg at kanskje senior alene med en kattunge i fanget..? Samtidig øker det jo stress veldig om den andre holder konsert i rommet ved siden av.   Edit: Har du forsøkt kattungene i bur med hundene fri? Jeg husker det sjalusidrapet en rottweiler begikk på en toåring for noen år siden, hvor jeg er hellig overbevist om at måten de brukte buret på var en tungt medvirkende årsak. Når ungen kom på besøk ble hunden satt til side i bur i sitt eget hjem, i stua, mens mamsen dens ignorerte den og begikk kos og lek med ungen på gulvet og i sofaen rett foran den. Drapet ble begått en dag hunden var forvist til hagen mens ungen var inne med matmor og fikk forsyne seg selv fra fryseren midt i glaninga på hunden, hvorpå det bikket fullstendig over for den. Jeg tror ikke det var jakt, men ren sjalusi og ressursforsvar.
    • Riesenschnauzer krever ihvertfall ganske mye. Kanskje ned mot en time i uka som rent kjæledyr for å holde tovefri, korte poter, rent skjegg, ren stump og visuell sikt. En time høres lite ut, men det er et minimum, og plutselig mye om en er vant til stellfri pels. Skal en holde i korrekt utstillingspels kreves en del mer tid. Typisk rase en ikke skaffer seg om en tenker at den må friseres, men flott om en har en indre frisør som liker at den kan friseres. Profesjonellt utstillingsstell på riesen er kostbart fordi det er tidkrevende, men kan være verdt pengene om en bare skal stille noen få ganger. Ikke bare, bare å få til et jevnt og pent resultat.
    • Ja, Edeward er uvurderlig support. Super fornøyd med ham. Fordi han er krypt vil det aldri skuffe meg at han kanskje ikke engang er bygget til en Very Good (trang i fronten, en merkelig bue i ryggraden og keivete potestilling), men mentalt er han bare super.  Vi har gode naboer også. Tror ikke jeg hadde taklet dette like bra om jeg bodde mer øde og alene. Han er en livsglad gutt som vet å ha det gøy      
    • Jeg følger med på lynkart hver gang men det kan snu fort. Og det tar ett stykke å kjøre hjem om jeg ser det er ille. Det er også ofte det er meldt torden og Lyn og jeg blir hjemme med hundene også kommer det ikke torden og Lyn i det hele tatt.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...