Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundebørste


Tini

Recommended Posts

Hei hei!

Det var noen som hadde innlegg om en borste som var kjempe bra til aa fjerne hunde haar. Prover aa finne innlegget igjen for aa se hva den het. For prover aa faa tak i det. Er det noen som vet hva jeg snakker om og vet hva den heter eller link til innlegget ?

:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mason Pearson er bare helt fantastiske :P Vil tippe den med nylon/svinebust vil være perfekt til en collie.. Brukte det mye da jeg stilte afghanere.. Suveren :whistle:

http://www.2dogs.no/store.php?pg1-cid70.html

junior.jpg

ja linn, sånne som hu sier tenk, om du har lyst har du lov, så får du peeng ( spørs hvor mye billigere det evt er da :P )

Savner du meg ja? :P haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja linn, sånne som hu sier tenk, om du har lyst har du lov, så får du peeng ( spørs hvor mye billigere det evt er da :) )

Savner du meg ja? :) haha

ja skal se hva jeg finner i La!

Selvf savner jeg deg og gjengen din aa.. har fri noen dagen for jeg begynner aa jobbe naar jeg kommer hjem. saa Tini og jeg kommer en tur ta noen bilder. skal trolig til fredrikstad aa snakke med oppdretter aa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja skal se hva jeg finner i La!

Selvf savner jeg deg og gjengen din aa.. har fri noen dagen for jeg begynner aa jobbe naar jeg kommer hjem. saa Tini og jeg kommer en tur ta noen bilder. skal trolig til fredrikstad aa snakke med oppdretter aa.

:)

Genialt tuppiss ;D

håper du finner noen som er billigere enn de rådyre her hjemme hihi..

her koster de fort en 5-700 pr børste.

fader og jeg er TRØTT! jobb fra klokka syv... og jobba seint i går..

også ser jeg at du har skrevet innlegg klokka fem haha ( ja det var før jeg tenkte på tidsforskjell i timene haha)

Hils til hu andre gale tuppa fra meg da :)

Tyson står å tigger nå, jeg spiser eple og det er såååååå nam

hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...