Gå til innhold
Hundesonen.no

ps ;)

Mirai

Recommended Posts

Skrevet

Tenkte jeg skulle nevne for dere at siden tar mer og mer form, pluss at jeg sitter og laster opp den siste av to filmer av Lunah og Mona som leker :)

Skrevet

Så flott det blir!!

Hvordan havner man inn på venne siden da? Full søknad og intervju?

Eller er alle som er med i dansetruppen en selvfølge? :)

Skrevet

Hmmm.. det står at kildefilteret ikke kan lastes... derfor får jeg ikke se filmen..

Hva betyr det da?

Skrevet

Nå står det dette.. :

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

Jeg vil og se film!! :)

Skrevet
Nå står det dette.. :

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Jeg vil og se film!! :D

Det vil jeg og!!! :)

Skrevet

Ok... Men dere kan jo prøve igjen i dag og se om det går? Merkelig at Tina kan se dem og ikke dere.. hva om dere høyreklikker og tar Lagre Som? Og eventuelt spiller av i et annet program? Jeg bruker winamp hjemme for å se dem.

Skrevet
Ja... **** ass..... DRIT!!! Kommer ikke inn selv jeg :) Men..hmm... hva er et bra sted å ha domene da? Domeneshop.no?

Jeg har på www.surftown.nu og er kjempe fornøyd med det.. rask support og veldig lite nedetid...

Skrevet

Er da underligt at jeg kan se dem ja! Men bare for å træde lidt i det, så var de rigtig søde... Mille og Enya kom hen og kiggede meget interesseret da jeg så den første film, de synes det var nogle meeeget spændende lyde Mona og Lunah kom med. :)

Skrevet
Kommer ikke inn på Hjemmesiden heller.. :)

Ikke jeg heller..... Får beskjed om at du har : Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Skrevet

Nå kom jeg inn på siden din! Yippi!! Likte godt linken gode råd. Men.... får ikke sett filmene nå heller...

såg og at du har link awards, skal få laget meg en ny når valpen er kommet og sende det og ny banner link til deg om du vil ha...?

Skrevet

Jeg kommer ikke inn på den... argh.. den er sikkert midlertidig nede! Men hva syns du om det nye designet?

Bare å sende banner og awards :)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Er de ganske like i gemytt og væremåte?
    • Kan en hund fødes uten hint til hvordan den oppfører seg til andre hunder? Spør for en jeg kjenner.
    • Skye terrier skiller seg jo en del ut fra de andre her, både i utseende og type. Jeg kjenner de ikke veldig godt, så anbefaler å sjekke raseklubben i hjemlandet. De andre har jeg møtt en del av. De er jevnt over ganske egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Hvis du er vant til gjeterhund så tror jeg det kan bli en ganske brutal overgang. Det er ikke bare å "jobbe mer og hardere", det er rett og slett en helt annen type hund og mye som ikke vil kunne fungere på samme måte. En utfordring er for eksempel å ha de løse. Pinscher er vagt mildere enn terrierene. Dansk-svensk gårdshund er også en pinscherhund, som er veldig lik brasiliansk terrier og parson russel, men mildere i gemyttet. Jeg har kjent folk som har kunnet kalle inn sine pinschere og dsg fra jakt på vilt. Pinscherene er også større enn manchesterterrier. Det er nok i stor grad trenbarhet, jaktinstinktet og selvstendigheten som skiller terrierene fra gjeterhundene, og i litt ulik grad. De er ikke interessert i å gjøre deg til lags eller høre på hva du sier, de er avlet for å jobbe selvstendig og jakte på og drepe smådyr. Du kan ikke regne med å kunne ha dem løs utenfor inngjerdede områder eller under tett kontroll. Jeg har f.eks. sett mange i konkurranse- og treningssammenheng, men veldig sjelden løse i skogen.
    • Har vurdert Manchester terrier, Person russel terrier, brasiliansk terrier, og skye terrier. Tenker også på Pincher men hva er forskjellen mellom en pincher og Manchester terrier? De er ganske like utseende og størrelse. Vi vet at terriere har mere jaktinstinkt og er mere sta enn gjeterhund. Ønsker helst en av de største terrierne.
    • Hva er likheten mellom alle terrierene sånn generelt? Ønsker en terrier uten napping og vanskelig klipping. Børsting går greit. Hvordan er dem i forhold til gjeterhunder? Er oppvokst med det.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...