Gå til innhold
Hundesonen.no

Angående "Redigering av egne innlegg"

Recommended Posts

Gjelder denne nye regelen også for innlegg i tråder av typen som finnes i "Din hund" og "Din kanin" osv?

Jeg vil i så fall synes at dette er ganske irriterende, da det er tråder med poster som jeg i hvert fall synes er greit å kunne forandre på og oppdatere uten å bare poste nye innlegg.

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det kommet en ny regel om at man ikke kan forandre innlegg etter man har skrevet dem? jeg har ihvertfall aldri sett det, men jeg bare lurer :lol:

edit: så akkurat at espen hadde skrevet det i en tråd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er jo litt dumt for bildetrådene der man gjerne vil redigere førsteinnlegget så folk enkelt kan se hvor de nyeste bildene osv er, men.. skjønner jo at det er teit når folk sletter sine egne innlegg og ødelegger tråder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I bildetråder/oppdateringstråder får man heller dobbelposte litt, vi ser litt gjennom fingrene med det i f.eks. Din Hund/katt/kanin/osv., dog med måte. To poster etterhverandre med et par minutter eller timers mellomrom med bare tekst vil bli slått sammen, er det bildeoppdateringer (og man ikke får plass til alle bildene i ett innlegg) kan man poste to innlegg etter hverandre i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har det kommet en ny regel om at man ikke kan forandre innlegg etter man har skrevet dem? jeg har ihvertfall aldri sett det, men jeg bare lurer :thumbs:

edit: så akkurat at espen hadde skrevet det i en tråd!

Eh, dette var nytt for meg- hvor er dette skrevet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det ikke vært bedre å bare markert innlegg med "ENDRET" og så en link tilbake til original-innlegget? Iallefall i Din Hund forumet... Dreiv og leita og leita etter edit knappen jeg, skjønte ingen ting :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...