Gå til innhold
Hundesonen.no

Støvsuger du senga?


Mirai

Recommended Posts

Her får nemlig hundene gå i senga :closedeyes: Og jeg syns et to dager gammelt laken er litt for nyvasket til å byttes, så jeg støvsuger heller senga enn å bytte med en gang.

Er det sært? Har liksom aldri hørt om noen normale folk (altså de uten hund) som støvsuger sengene sine..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eira får ikke lov til å være i senga vår. Men jeg har kaniner der. Det blir jo noen små-hår av de, men jeg støvsuger ikke eller noe. Synes ikke det gjør med såpass lite hår :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enn støvsuger full av bæsj og tiss :icon_confused:

*ler* Hvis en er litt nedfor en dag, så er det alltid greit å vite at en kan titte litt på sonen og bli i litt bedre humør :o

Og ja Julie, jeg også støvsuger sengen til tider. Men, med de irriterende hårene til Sofus så er det mer resultat i å vaske sengetøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuger jeg på soverommet, så støvsuger jeg senga også.. Sånn ER det bare.. Liker å tro at noen av de derre sengedyrene som bor i madrassene våre forsvinner inn i støvsugeren sammen med hundehårene :icon_confused: Nå har vi bare en hund i senga da, den minste såklart, og hun røyter minimalt men noe blir det jo.. Og med en aussie på gulvet, så får man faktisk hår i senga også.. Uansett om man vil eller ei :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enn støvsuger full av bæsj og tiss :o

Ser for meg Ane som stapper støvsugeren NED i doen jeg nå da :icon_confused:

Og ja Julie, jeg også støvsuger sengen til tider. Men, med de irriterende hårene til Sofus så er det mer resultat i å vaske sengetøyet.

Jeg har litt problemer med at det er hår i vaskemaskinen min! Hvordan får jeg det ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støvsuger sengen innimellom, det samler seg fort litt hår der... Nå om dagen røyter Norma enormt (tror det nærmer seg løpetid), så derfor har det blitt sengestøvsuging oftere i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skift filteret?

Har man filter i en vaskemaskin?? :lol: Jeg ville tro at man kun sto igjen med det å måtte bruke hånden jeg.. Altså, tørke hånden over trommel osv osv for å bli kvitt hårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger hårene da? Sambo spør om hårene ligger i trommelen? Hvis ikke kan man skifte filteret, for det er det som fanger opp hår og alt slikt når man vasker klær.

Og såklart har en vaskemaskin filter. Iallefall vår :lol: Og jeg har ikke hår i vaskemaskinen min, bortsett fra i filteret da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støvsuger senga, eller rister lakenet. Og de fleste vaskemaskiner har et form for filter, den gamle min hadde filter i en luke i bunnen, og det tetta seg ofte med pelshunder, gitt. Den jeg har nå har ikke samme type filter, men har "loskylling" (kombinert vask og tørk) som gjør at en skyller ut alt lo og gugge fra maskina (og dermed tetter sluket om det er lenge siden sist).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger hårene da? Sambo spør om hårene ligger i trommelen? Hvis ikke kan man skifte filteret, for det er det som fanger opp hår og alt slikt når man vasker klær.

Og såklart har en vaskemaskin filter. Iallefall vår :lol: Og jeg har ikke hår i vaskemaskinen min, bortsett fra i filteret da.

Aner ikke. Det er en sånn gammel, gammel vaskemaskin med lokk på toppen og svært få knapper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støvsuger alltid senga med tilpasset munnstykke dersom jeg skifter sengetøy. I samme slengen henges jo dyna ut osv. Men hunden får IKKE være i senga, så jeg støvsuger først og fremst fordi en seng samler minst like mye støv som alt annet av møbler, så det skader ikke å rengjøre den litt om man skal legge på nytt sengetøy :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ligger hårene da? Sambo spør om hårene ligger i trommelen? Hvis ikke kan man skifte filteret, for det er det som fanger opp hår og alt slikt når man vasker klær.

Og såklart har en vaskemaskin filter. Iallefall vår :lol: Og jeg har ikke hår i vaskemaskinen min, bortsett fra i filteret da.

Eh, tørketrommelen min har filter- ikke vaskemaskinen. Den bare "rensker" jeg med å ta hånden over trommelen og trekke det ut av duppedingsen bak en luke i bunnen.. men det er heller ikke et filter, bare en "endestasjon" liksom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...