Gå til innhold
Hundesonen.no

Innbildt drektighet

schenda

Recommended Posts

Skrevet

Heisann!

Jeg er litt usikker på tispen min da hun er blitt roligere, har fått melk, har lagt på seg noe og for ca 2 uker siden så var hun kvalm og kastet opp.

Alle disse er jo etter det jeg har forstått symtomer på innbildt drektighet men også på reel drektighet!

Er det noen symtomer som drektige tisper får som man ikke finner hos innbildt drektige tisper?

Legger til at det er 4-5 uker siden hun var høyløpsk.

Skrevet

Lurer litt jeg også, for Blondie har fått større patter. Og det virker som om hun er litt mere hoven rundt pattene også.. Hun fikk sin første løpetid den 29 juli, og jeg vet med sikkerhet at hun ikke ikke har blitt parret. men bruker tisper å bli inbildte allerede ved første løpetid eller er det vanlig at pattene blir blitt større? (slik som våre bryster vokser i puberteten også) Før var de knapt synlige og var meget vanskelig å føle seg frem til også. .Nå er de ikke veldig store, men man merker at de tydelig har vokst..

Skrevet
Lurer litt jeg også, for Blondie har fått større patter. Og det virker som om hun er litt mere hoven rundt pattene også.. Hun fikk sin første løpetid den 29 juli, og jeg vet med sikkerhet at hun ikke ikke har blitt parret. men bruker tisper å bli inbildte allerede ved første løpetid eller er det vanlig at pattene blir blitt større? (slik som våre bryster vokser i puberteten også) Før var de knapt synlige og var meget vanskelig å føle seg frem til også. .Nå er de ikke veldig store, men man merker at de tydelig har vokst..

Norma sine ble større under og etter løpetiden, men ble gradvis mindre igjen. De er fremdeles større enn de var før hun fikk løpetid, men ikke store i den forstand.

Skrevet

Tequila ble innbilt etter første løpetid, men symptomene vistes ikke før hun nermet seg "fødsel". Da hadde hun store hovne patter med masse melk i... (hadde forøvrig det sist også da.. )!

Men pattene er uansett større nå enn de var før første løpetid, dette er helt normalt.

Skrevet

Bare hiver inn ett spørsmål her jeg, håper det går greit :icon_confused:

Hunden min har hatt innbilt rundt to mnd nå. Hvor lenge varer dette? Hun har ikke hatt melk på noe tidspunkt og samler ikke bamser/lager reir. Hun bare er ikke segselv og har enorme pupper.

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Håper på det. Behandler er iallefall positiv, jeg blir litt negativ merker jeg basert på tidligere erfaring. Men det er positivt at hun ikke halter eller noe sånt og tilsynelatende bygger fin og jevn muskulatur og ifølge behandler er myk og fin med god bevegelsesfrihet i ledd. 
    • Artig med rykk-og-napp-voksing😬 Håper vondt'er er forbigående🤞
    • Zelda vokser som ugress, dessverre i så stor grad at hun har litt problemer med muskulære spenninger (håper iallefall det er alt det er), men vi koser oss masse og hun utvikler seg fint tross alt og litt enkel behandling holder ting i sjakk. Gleder meg dog til hun ser litt penere og mer balansert ut, så fort fronten tar igjen bakparten så skyter bakparten fart igjen og vokser 5 cm "over natten".  Og håper hun ikke blir alt for stor. 🙈 Håper på mange fine valpevennlige turer ila høsten,  har så smått begynt å trene litt, lærer utrolig fort, men merker godt at det ikke er en rase som er avlet for bruk lenger. Iallefall ikke særlig målrettet. Men det bor en del i henne så tipper det blir en gøyal hund å trene på sikt når man bare får kanalisert det litt bedre.   
    • Det er hundrevis av hunderaser, så det er litt av en jobb å liste alle. I prinsippet er kanskje myndene de mest krevende fordi de er selvstendige, egenrådige og har høyt jaktinstinkt. Men det er også individuelt.
    • Hvilke hunderaser er vanskeligst å ha løse utenom båndtvangen? Sikkert de med mye jakt. Men hvilke?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...