Gå til innhold
Hundesonen.no

Nordisk Vinner i Danmark


Caroline

Recommended Posts

  • Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Man må gi markekur hos vet.`n på utstillingen... Det kommer en vet. 2 ganger daglig begge dager! Da må du selv passe på å komme deg til han, og få gitt drontal! Han ser at du får pilla ordentlig ned, og stempler passet... Du må ha med tabletter selv, og vet. tar 250 kroner for denne "jobbe".....

Du må også gi tablett innen 10 dager fra dagen du kom hjem.. Også da må passet stemples hos vet. :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må gi markekur hos vet.`n på utstillingen... Det kommer en vet. 2 ganger daglig begge dager! Da må du selv passe på å komme deg til han, og få gitt drontal! Han ser at du får pilla ordentlig ned, og stempler passet... Du må ha med tabletter selv, og vet. tar 250 kroner for denne "jobbe".....

Du må også gi tablett innen 10 dager fra dagen du kom hjem.. Også da må passet stemples hos vet. :whistle:

Tusen takk for hjelpen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist jeg var på utstilling i Danmark, fikk vi omtrent kjeft av veterinæren fordi vi ikke hadde med egne tabletter - er det noen som har erfaring med det? Det burde jo være "kakestykke" for DKK å finne ut hvor mange utenlandske utstillere som er påmeldt, og dermed trenger tabletter - mens veterinæren da vi stilte for to år siden mente at det skulle vi ha med selv.

Hva gjør folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar - da får jeg tasse innom vet'en før vi drar. Synes jo ei lita pille kunne vært inkludert i de 250 kronene... Men, men, utstilling har aldri vært direkte billig i mitt budsjett, så litt fra eller til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du til Herning? Stiller Gross?

Yess for første gang skal den gamle lp kjerringa til utlandet m bikkje :rolleyes: Den tjukke skal stille pr.idag, med en annen handler, oppdretter kunne ikke reise. Har ikke store forventninger, men jeg og ei venninne har leid feriehus og tar det som en noget forsinket sommerferie. Skal bade og føne helt på egenhånd,så er litt usikker på åssen detta skal gå,men men man har da bada noen før også.... :rolleyes: Skal heie på vakre jenta med det flotte navnet jeg, og masse lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess for første gang skal den gamle lp kjerringa til utlandet m bikkje :rolleyes: Den tjukke skal stille pr.idag, med en annen handler, oppdretter kunne ikke reise. Har ikke store forventninger, men jeg og ei venninne har leid feriehus og tar det som en noget forsinket sommerferie. Skal bade og føne helt på egenhånd,så er litt usikker på åssen detta skal gå,men men man har da bada noen før også.... :rolleyes: Skal heie på vakre jenta med det flotte navnet jeg, og masse lykke til.

Pelsstell på berner i forhold til utstilling er ikke så stor IQ-test - mye har han vel også på plass etter Letohallen, med mindre hans ører og poter vokser som ugresset bak do?

Men da sees vi jo der nede!

Vet du om flere nordmenn som drar?

Jeg drar med Gro, hun gjorde det så bra for dommeren da denne dømte i Norge i sommer, så får vi se om dommeren fremdeles liker hundene. Jeg håper det, siden hun dømte min også da, til CK... :rolleyes2:

Kjør pent! Og kos dere med "ferie"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelsstell på berner i forhold til utstilling er ikke så stor IQ-test - mye har han vel også på plass etter Letohallen, med mindre hans ører og poter vokser som ugresset bak do?

Men da sees vi jo der nede!

Vet du om flere nordmenn som drar?

Jeg drar med Gro, hun gjorde det så bra for dommeren da denne dømte i Norge i sommer, så får vi se om dommeren fremdeles liker hundene. Jeg håper det, siden hun dømte min også da, til CK... :rolleyes2:

Kjør pent! Og kos dere med "ferie"!

Er usikker på Løken etter at de mistet Sargas, jeg prater ikke så veldig ofte med dem. Noen andre veit jeg ikke om nei. Jeg satser på iq'n og dytter dyret i dusjen jeg. God tur til dere også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...