SFX Skrevet 11. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Gratulerer så mye til dere begge (Det er da sånn man sier!)Men hun er jo ikke ei gammal bæssmor, hun er en ung alenemor, hun!En må aldri oppgi informasjon til hunden som kan påvirke dens syn på seg og sitt - og å få vite at hun har barnebarn kan gjøre noe med hennes ungdommelighet, må vite. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 11. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Desember 2012 Da kan man vel ikke si noe annet enn gratulerer 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Gratulerer så masse til X'en, menneskebestemor og hun der unge, freske som har blitt tante! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Åh kult! Dette må jeg få se bilder av! Da er jo planen klar når du skal hente oldebarn og jeg en Ak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Gatulerer til både bestemor og sønn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Gratulerer både til bestemor og oldemor . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 12. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Desember 2012 Gratulerer så masse til X'en, menneskebestemor og hun der unge, freske som har blitt tante! Oj, jeg glemte jo rent Foenix - hun ville vært perfekt leketante, vet jeg. Åh kult! Dette må jeg få se bilder av! Da er jo planen klar når du skal hente oldebarn og jeg en Ak? Jeg har spurt om bilder, men det er jo strengt tatt ikke så mye å se enda, utenom tegninger. Hudsons eier er ikke den hyppigste bak kamera, og oppdretteren har så vidt jeg vet ikke hjemmeside, men jeg skal mase og mase Tusen takk for alle gratulasjoner, jeg synes dette er moro, jeg! Veldig lettende at importen ble mer enn en dyr sofagris, og veldig moro å kunne følge neste generasjon av det jeg selv har klekket ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 21. April 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. April 2014 Nå var det jaggu lenge siden jeg har oppdatert om bæssmora! Hun er fremdeles verdens beste lille X, hvis det var noen tvil om det: Fra "kløvtur" i påska, hun elsker å jobbe, så da fikk hun være bærehjelp på familieutflukt. Og på veien hjem måtte hun ta resten av "påskeegget" sitt selv, kunne ikke risikere at det ble rotet bort på de 500 metrene hjem. Søta... Hun er ikke kupert siden sist, men rumpa går og går når hun får på seg kløv. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plutte Skrevet 22. April 2014 Rapporter Share Skrevet 22. April 2014 Eg vil ha Berner! Fiiiine damen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 https://www.facebook.com/photo.php?v=10154201274690602&set=p.10154201274690602&type=2&theater¬if_t=video_wall_create Se hva hun endelig kan! Edit: Ny lenke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Innholdet er for øyeblikket utilgjengelig Siden du ønsket å vise, kan ikke vises akkurat nå. Den kan være midlertidig utilgjengelig, du kan ha klikket på en gammel lenke eller det kan være du ikke har tillatelse til å se denne siden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Innholdet er for øyeblikket utilgjengelig Siden du ønsket å vise, kan ikke vises akkurat nå. Den kan være midlertidig utilgjengelig, du kan ha klikket på en gammel lenke eller det kan være du ikke har tillatelse til å se denne siden. Hjalp dette?`(Ny lenke i forrige innlegg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Nei, får fortsatt det samme opp. Det er sikkert bare tilgjengelig for facebook-vennene dine, du må gjøre filmen/bildet offentlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Jeg klarer ikke å legge den ut jeg heller :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Drit og dra. Jaja, det var en film av X'en som apporterer, ikke noe revolusjonerende. Og filmen er ikke min, så jeg får ikke tweaket mer enn dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Denne linken skal fungere nå https://www.facebook.com/photo.php?v=10154202035060602 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Denne linken skal fungere nå https://www.facebook.com/photo.php?v=10154202035060602 Bra Anette! Folk må jo få se fine X'en Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. Mai 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Weee! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 10. Mai 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mai 2014 Tusen takk, @ ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts