Gå til innhold
Hundesonen.no

Keelas resultater!

Car00line

Recommended Posts

Skrevet

Da har vi vært i ilden for første gang.

Vi var idag på NLK Drammen for lapphunder.

Vi var 3 stk tispevalper som konkurrerte, den ene var søsteren Arwen og den andre var en hvit herlighet som sikkert var 4 mnd. Jeg syns Keela var kjempeflink!

Vi fikk 1.kvalitet og ble BIM :D Og så fikk hun hederspris :D

Så jeg er strålende fornøyd! :D

Kritikken var: Meget lovende valp, bra psyke, bra benstamme.

Så er veldig fornøyd med dagen idag :D

Søte jenta mi <3

DSC_0242-2-1.jpg

DSC_0240-1.jpg

:D

Skrevet

Forøvrig ble N uch Fjelldronningens Arwen BIR og BIS i går! Flott hund. Ingen BIM, var bare 3 hanner der tror jeg. Det var 2 fantastisk vakre tisper som ble nr 1 og 2 i åpen klasse, men jeg vet dessverre ikke hva de het.

Her er forøvrig et litt dårlig bilde av den vakre hvite valpen. Ble hun nr 2 eller 3?

Lapphundutstilling_022.JPG

Skrevet
Forøvrig ble N uch Fjelldronningens Arwen BIR og BIS i går! Flott hund. Ingen BIM, var bare 3 hanner der tror jeg. Det var 2 fantastisk vakre tisper som ble nr 1 og 2 i åpen klasse, men jeg vet dessverre ikke hva de het.

Her er forøvrig et litt dårlig bilde av den vakre hvite valpen. Ble hun nr 2 eller 3?

Lapphundutstilling_022.JPG

Hun ble nr 2 ;) (trodde ikke vi skulle slå henne, for hun var utrolig vakker!, så ble overrasket da ejg fikk 1. :P)

Gratulerer så mye :) Det må være moro med så bra resultat første gang.

Ja, det var kjempe gøy :P Er kjempefornøyd!

Å takk for alle gratulasjonene! ;) Setter pris på det ;)

Skrevet

Weee, så gøy! Så mange søte hunder på en plass gitt :)

Grattis er vel på sin plass også ;)

Skrevet

Da var vi ferdige i Grimstad også!

Keela gikk mot lillesøsteren, slik som i Drammen.

Men denne gangen var det Arwen som stakk av med seieren^^

Dommeren var utrolig koslig, og studerte dem nøye og forklarte hvorfor den ene vant over den andre.

(Jeg fattet ikke bære av det, siden han snakka dansk.. :D )

Men de var nokså likt, var noen få forskjeller som skildte dem^^

Men vi fikk en strålende kritikk da: ;)

6 mnd, velutviklet for alder, feminin helhet, pent hode, gode linjer, en anelse store ører. Øyne, bitt, pigment oK. Gode vinkler forran/bak.

Pen overlinje, godt bryst, ribb. God bakparti. Passende benstammer/poter. Akseptabel pels mengder og kvalitet. Gode farger. Beveger seg godt forran/bak. Serdeles lovende.

Plasserng: 1 - 2

Så fikk vi en lilla sløyfe da^^

Bilder:

DSC_0192-1.jpg

Keela og broren Gizmo<3 Gizmo fikk BIR! :D Fine gutten, det :lol:

DSC_0123-2-1.jpg

Tia, Keela og (Halv langhåra Alaskan Malamute) Varga :) Vakreste Alaskan Malamuten eg har sett! :P

Tia ble BIS! :P

DSC_0060-1.jpg

Gizmo og Arnold fikk lekt fra seg dem å :P Helige søsknene til Keela!

Fler bilder i bloggen ( www.keelas.blogspot.com ) og enda fler på hjemmesiden :P

• 2 weeks later...
Skrevet

grattulerer så masse... nydelig valp...

men lurte på en ting: er det normalt og få HP på valpeshow? trodde ikke det gikk an? litt forvirret ser du fordi jeg fikk beskjed av en svensk dommer i bergen at jeg fikk HP men da kom ringsekretæren bort og sa at den premien fikk jeg ikke siden det ikke fantes HP til valp i norge :blink:

Skrevet
Gratulerer! Men eg og lurte på det med HP til valp.... Man gir jo ikke det til valper i Norge..

Klubbene kan vel velge om de vil gi det selv? Vi får ihvertfall det på enkelte spesialutstillinger.

Skrevet

Marco fikk i hvertfall en HP på det første valpeshowet sitt står på kritikken og har en lilla sløyfe her hjemme, men det er jo ikke offisiellt uansett og er vel noen dommere som deler det ut, men andre som ikke gjør det =P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...