Heidi Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 Noen skulle virkelig ikke hatt dyr :roll: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=102257 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreassen Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 gi meg fellingstillatelsen så skal jeg skyte det drittmennesket i hodet på flekken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeagle Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 Fy flate!!! Trodde ikke noe slikt var mulig! Håper de tar fra henne retten til å ha dyr igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michelle Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 Ja huff...det får alltid gå mye lengre på dyr enn på mennesker, før det blir gjort noe med! Tenk så fælt disse dyrene har/har hatt det ?! Mennesket må jo være sinnsforstyrret... FORFERDELIG! USJ ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lazita Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 jeg gir deg fellings tillatelse, bare til å sette i gang (kan jeg få hjelpe deg ) det skulle ikke vært lov å ha så mangen hunder når en ikke kan ta vare på dem , og hun hadde no ikke bare hunder heller. stakkars dyr spør du meg. :? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 For et rot :-o *ryddehue * Stakkar hunder som må leve sånn.. Hestene å for den saks skyld.. Håper hun mister retten til å ha dyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 jeg leste dette på webben i dag på jobben og begynte å gråte.. .. helt grusomt.. det skulle F*** ikke vært lov for sånne mennesker å leve... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 12. Januar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Januar 2005 For et rot :-o *ryddehue * Stakkar hunder som må leve sånn.. Hestene å for den saks skyld.. Håper hun mister retten til å ha dyr... Ja stakkar hunder og hester. Jeg er også *ryddehue* og kan ikke fatte at det går ann... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Stakkars hunder Se hvor tynn den nakenhunden var *snufs* Ho burde skamme seg Flaming Hvordan fikk ho tak i alle de dyra? Ho skulle i hvert fall ikke hatt dem Flaming Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kine Helen Skrevet 10. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2005 Stakkars hunder Se hvor tynn den nakenhunden var *snufs* Ho burde skamme seg Flaming Hvordan fikk ho tak i alle de dyra? Ho skulle i hvert fall ikke hatt dem Flaming det var ikke en nakenhund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karoline Skrevet 12. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 12. Februar 2005 ÅÅÅÅ stakars dyr.... At det går ann å bahandle dyr sånn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalier&Collie Skrevet 17. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 17. Februar 2005 det var ikke en nakenhund... Vel, vel, den var jo naken Neida, jeg synes virkelig synd på den *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx Linda xxx Skrevet 27. Februar 2005 Rapporter Share Skrevet 27. Februar 2005 helt forferdelig!!! men en ting... har ikke dette mennesket samvittighet?? d er flere mennesker jeg begynner å lure på altså... men jeg mener d seriøst, er d folk som blir født uten samvittighet?? virker sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar