StineG Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Hei Da lurte jeg på om det var noen som ville ha et nytt treff her i Kr.sand. Da tenker jeg både på valper og alle andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 1. August 2008 Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Selvfølgelig! Det må vi få til om ikke så altfor lenge. Samme sted som sist eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StineG Skrevet 1. August 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. August 2008 Det så jo ut som om de alle koste seg der så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aquila Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Vi vil å gjerne være med:) hvor var det sist gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Hva med mandag eller tirsdag? Så møtes vi alle med valper og hunder så ser vi hvordan ting utarter seg med overkomster Vi møttes sist gang på spicheren og gikk inn på campus på UIA, vi kan jo alle møtes på gresset eller parkeringsplassen ved spicheren igjen hvis ikke alle vet hvor det er? Men vi burde fått sagt ifra til flere hundefolk. Wenche, kan du spør hun med cockeren ifra Grimstad om hun vil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 hei. jeg er sikkert me:D kan se om jeg kan få me ei veninne me en valp;D Men jeg kan tirsdag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Samme for meg hvilken dag, men tirsdag hadde passet flott Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 JEpp:D det tror jeg au.. Men der me spicheren er det noe skog der? KOm heller opp her til mej, jeg bor rett me en skog, å en bane som masse hundefolk trener på I songdalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Vi har åpent område nede på campus, det er mye bedre enn skog, så vi har bedre kontroll på dem og god plass til oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 okida.. får se om jeg klarer å komme mej ut der da Er det noe vann i nærheten da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 Nei. det er på campus på skolen på UIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 3. August 2008 Rapporter Share Skrevet 3. August 2008 hvor ligger det ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aquila Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 tenker dere denne tirsdagen? tror jeg kan denne.. men skal nedover i dag å.. bor på evje sjø. Og aquila er nettopp ferdig med løpetiden sin:) så dette passer flott. skal prøve å få barnefri å å klokka? Skal te med grima å sånn te aquila å, siden hun ikke går sammen med alt av tisper. Så hvis hun ikke oppfører seg så kan hun sitte sammen med meg på sidelinja. hehe.. Kan jo hente robbie som er hos mi søster også kanksje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Jeg kan også imorgen. Men litt utpå dagen da eller? Må jobbe for føden frem til 15.00.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Hvis det er dette været her i morra, gidder ikke jeg! Men er det opphold er det flott. Skal vi si kl tre da? Møtes vi utenfor spicheren for de som lurer, så kan vi gå samlet bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aquila Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 det er der med spicheren?? skal prøve å komme md aquila i hvertfall:) så skal jeg høre om ei venninne ellnoe kan ha lille gutt imellom tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aquila Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 jeg mente, det er der med den joker butikken?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knøttene Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Ja på parkeringsplassen foran ved Joker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 OKey.. Jeg kommer au visst være blir litt finere.. Men blir det klokka 3 me spicheren ??? Noen som ville sendt med nr . de sitt. SÅnn at jeg finner fram er litt usikker:D hehe.. Bare sende det post te mej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Det er meldt fint vær i morra. Håper noen andre kan si ifra til flere hunde entusiaster, for jeg kjenner nok ikke nok folk her inne enda Men kommer med mann og to hunder kl tre Wenche; da tar du med begge hundene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Men sa bra:D Tar med kita og en hund jeg passer da så blir sikkert bra det.. Men er det innegjerdt område da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Det er ikke inngjerdet området nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Det er ikke inngjerdet området nei. OKey.. men har dere en plass der dere slepper de. For hunden min går bare løs hele tida. men en jeg passer. hører ikke å veldig godt på innkalling. men er jo bare ha han i bånd da ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
potifa Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Sist gang var det bare valper og de holder seg naturlig nok veldig nærme. denne gangen blir litt mer problematisk da iallefall Othello blir lett distrahert av andre hunder løs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikitaf Skrevet 4. August 2008 Rapporter Share Skrevet 4. August 2008 Sist gang var det bare valper og de holder seg naturlig nok veldig nærme. denne gangen blir litt mer problematisk da iallefall Othello blir lett distrahert av andre hunder løs så de fleste pleier å bare gå me hundene i bånd da eller? for da er det greit å ha me han andre .. men visst andre er løse så kan jeg jo slappe de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar