Gå til innhold
Hundesonen.no

Høsten er på vei.

Ricco

Recommended Posts

Skrevet

Satt ute på terrassen i gårkveld og koset oss i varmen, og fikk det første beviset på at høsten er på vei.... Plutselig kom en stor flokk trekkfugler på himmelen.

Her er noen bilder fra det.

066-1.jpg

067.jpg

068.jpg

069.jpg

070.jpg

071.jpg

074.jpg

075.jpg

076.jpg

Skrevet

Har begynt å krype under 10 grader her på gradestokken, og har begynt å bli mørkere om natta :icon_confused: Ingen sol på natteturene våre lenger, booohooo! Merker det spesielt om kvelden, blir en helt annen vind nå som sola går ned om natta, kaldere luft og lyskilder vises utrolig godt i gråtimene.

En spesiell følelse at midnattsola forsvinner. Får den kveldsfeelingen man har manglet i måneder.

Skrevet

NEI! Ingen får lov til å si at det snart er høst! Det kan gå troll i ord!

Fuglene begynner tidlig å "trene" til de skal legge ut på den lange flighten (har jeg hørt). Det er LENGE til høsten ennå! Joh! :closedeyes:

Skrevet

Fuglene begynner tidlig å "trene" til de skal legge ut på den lange flighten (har jeg hørt). Det er LENGE til høsten ennå! Joh! :closedeyes:

Hihi :rolleyes::icon_confused:

Skrevet

Så sant, så Sant... Hallo, hvem viste vel ikke at fuglene TRENER, daa-ah!

Og det der med troll i ord, det skal man virkelig passe oss for, det er farlig det!

Mangen måneder med sol og varme igjen for tenk! og jeg har en laaaang sommerferie på 7 uker i tankene... for jeg viiiil ha lengre sommerferie :rolleyes2:

Guest Christine
Skrevet

Ja, endelig kommer høsten!

Hoho, nå skal vi på fjellet for å skyte fugl :rolleyes2:

Skrevet

Jeg gleder meg :huh: Jeg elsker høsten ...

Krystallklare dager, ja nå er det høst,

solen står lavt på himmelen i øst ...

Bladene gulner på busker og trær,

krystallklare dager, høsten er her ...

Skrevet

Så flotte bilder, ja høsten kan være kjempefin, med alle de fine fargene og den klare luften, håper på litt barfrost før sneen kommer, skal prøve få tatt noen fine bilder nå.

Skrevet

Jeg er også glad i høsten. Det er da vi har de fineste turene på fjellet, og ikke minst blir det penger på høsten. Vi er nemlig bønder vi :huh:

Nå yrer det snart av liv ute på åkrene, og vi sover knapt i løpet av de 14 dagene det står på før kornet er i hus og vi kan slappe av igjen!

Livet er herlig dere!

Skrevet

Neida, for noe tull!! Høsten er da slettes ikke på vei? Kan ikke småfuglene få lage figurer på himmelen uten at folk skal begynne å lese tull og sånt ut av det? Nesten som spåing av teblader o.l. fanteri.

Jeg ser en dårlig geiteprofil forresten, hva ser dere?

*lusker ut i SOMMERkvelden*

Skrevet
Neida, for noe tull! Høsten er da slettes ikke på vei? Kan ikke småfuglene få lage figurer på himmelen uten at folk skal begynne å lese tull og sånt ut av det? Nesten som spåing av teblader o.l. fanteri.

Jeg ser en dårlig geiteprofil forresten, hva ser dere?

*lusker ut i SOMMERkvelden*

Den profilen ser eg og!

Skrevet
Den profilen ser eg og!

*ler* Det er bra! Da er jeg kun en fornekter, ikke en gal sådann :lol:

Skrevet
Det ser ut som du har laga prikker på bildene i paint :P

Høsten er altså ikke på vei enda <_<

Hehe nei det har jeg nok ikke gjort...

Skrevet

Jeg fikk høstfeelingen her en kveld hvor det var såpass mørkt at jeg tok på reflex på både meg og Chicka da vi skulle gå kveldstur.

Syntes høsten er en fin tid :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...