eple Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Skrevet 29. Juli 2008 Hei! Mitt navn er Ida. Jeg meldte meg inn i forumet for lenge siden, men har vært særdeles lite aktiv. Medlemskapet kom godt med nå når samboeren min og jeg prøver å finne ut hvilken hunderase som passer for oss. Jeg har fra før to kaniner, en dvergvedder på 3 år og en minirex på knappe året. De bor løs inne i leiligheten vår Vi holder til i Bergen.
starlight Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Skrevet 29. Juli 2008 Hei og velkommen hit, selv om du har vært her en stund
Einstein&Charlie Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Skrevet 29. Juli 2008 Velkommen hertil Du er velkommen til at spørge en af os moderatorer hvis du er i tvivl om noget.
eple Skrevet 1. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 1. August 2008 Takk for det :rolleyes2: Gleder meg til lese og lære masse om hunder og hundehold! Bilde av mine søte små:
12345 Skrevet 1. August 2008 Rapporter Skrevet 1. August 2008 Velkommen hit ! Så søte kaniner du har.
Iago Skrevet 1. August 2008 Rapporter Skrevet 1. August 2008 Takk for det Gleder meg til lese og lære masse om hunder og hundehold! Bilde av mine søte små: Du er Ida fra kanin.org du ja =) Jeg er Mathea Velkommen hit da :rolleyes2:
Guest LeenaM Skrevet 1. August 2008 Rapporter Skrevet 1. August 2008 Det fant jeg også ut, Mathea =D Milla og Ruffen er så søte! =) Tenkte med en gang at dette var deg, siden det var en dvergvedder og minirex, alderen og frittgående.. :rolleyes2: Velkommen hit, sellom du har vært her en stund ; D
eple Skrevet 2. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. August 2008 Takk for det. Visste ikke at dere hadde hunder :rolleyes2:
ingalinn2 Skrevet 9. August 2008 Rapporter Skrevet 9. August 2008 Velkommen til Dyresonen. Søte kaniner
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar