Guest Per Olav Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Jeg vurderer å skifte utseende på fotogalleriet på hjemmesida mi. Det "gamle" ser ut som dette og jeg vurderer dette. Bildene på det nye er tilfeldig sammenrasket, ikke redigert og av ulik størrelse så det er endel "hopp og sprett" og andre rariteter som forsvinner dersom det kommer på plass. Men før jeg bestemmer meg ville det vært fint med tilbakemelding om hvilket av de to dere mener er best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabriella Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 Den gammle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 Den gammle Hrmf. Ikke det svaret jeg håpet på akkurat men du sparer meg for helsikes mye jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 29. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juli 2008 Likte best det nye jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Jeg likte også det nye best :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Per Olav Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Jeg likte også det nye best :angry: Det gjør jeg også - egentlig - men det blir en helsikes jobb å redigere alle bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juli 2008 Vet ikke, jeg. :angry: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Liker også det nye best. Faktisk noe jeg kunne tenkt meg selv, men jeg har ingen aning om hvordan man gjør det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar