Ingvild Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Nå er det så og si helt sikkert - villdyret mitt og jeg kommer til Vikingskipet! Overnatting har vi bestilt oss på Vikingskipet Motell som ligger rett ovenfor Vikingskipet, og togtur skal vi ringe og bestille så fort som mulig. Gleder meg sånn jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 WEEE Da kan du se Silje og min sin dans under fellesdekk med skjult fører klasse elite i LP!! (se tråd "Det tøffeste du har gjort" under Alt Mulig) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 WEEE Da kan du se Silje og min sin dans under fellesdekk med skjult fører klasse elite i LP!! (se tråd "Det tøffeste du har gjort" under Alt Mulig) Ja. Øhm. Jeg tror egentlig jeg gleder meg mer til å se Mona. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Frekt Hun kan jo ikke danse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Frekt Hun kan jo ikke danse. Men et eller annet sier meg at hun er et penere syn enn deg og Silje som danser den dansen dere har planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Jeg får skamklippe henne, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Jeg får skamklippe henne, da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Men et eller annet sier meg at hun er et penere syn enn deg og Silje som danser den dansen dere har planlagt. HA!! Håner du "The Jelly Fish Girls"!? Vi som balsam for øynene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. September 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 HA!! Håner du "The Jelly Fish Girls"!? Vi som balsam for øynene!! Ja. Sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Noen sjeler er dessverre så fordervede at de ikke kan reddes ved hjelp av vår vind-lignende dans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Noen sjeler er dessverre så fordervede at de ikke kan reddes ved hjelp av vår vind-lignende dans! Nei, noen kan desverre ikke reddes, selv ikke med nytenkende og vågal dans!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Jeg kommer nok også dit Om ikke bikkja mi har maks uflaks igjen, og får lus, skabb, nyrestein og hjerteinnfark.. (ja, er oppgitt over uflaksen nå, så det blir usakelig.) Men vi satser i alle fall på å komme minst en av dagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
milie Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Jeg og vil jo dit!!! Må nok tenke og gruble litt på en måte å fikse det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silje_M_H Skrevet 22. September 2005 Rapporter Share Skrevet 22. September 2005 Jeg kommer nok også dit Om ikke bikkja mi har maks uflaks igjen, og får lus, skabb, nyrestein og hjerteinnfark.. (ja, er oppgitt over uflaksen nå, så det blir usakelig.) Men vi satser i alle fall på å komme minst en av dagene du skal dit på søndag med meg du vennen min.. tihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiLi Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Jeg og skal dit Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Kommer kaaanskje.. Må isåfall fikse overnatting for meg, kjæresten og Puma Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristina Skrevet 26. September 2005 Rapporter Share Skrevet 26. September 2005 Jeg skal dit! Jeg gleder meg til å møte masse hundefolk. Nye og gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar