Adhdcow Skrevet 21. Juli 2008 Rapporter Skrevet 21. Juli 2008 Hei! Jeg har et lite problem jeg merket når jeg kom hjem fra en uke fra Telemark. Hamsteren min, Mikke hadde en grå flekk på høyre pupil! :'[ jeg har lest litt om det, men det KAN hende det er grå stær, øyebettenelse eller så er han rett og slett blind! Storesøsteren min hadde vært å passet på de i 3 dager, men hun er ikke den rette hamsterpasser akuratt... -.- For Mikke hadde ikke spist opp maten sin, (han har to matskåler i buret hans) han hadde bare spist halve av hver, og det ligner ikke storspiseren min! Han hadde fått nok vann, men når jeg kom hjem hadde han altså en grå flekk på høyre pupil. Mikke er rundt 1 1/2 år gammel, og det er ca. i 40-50 årene til en hamster. Er det noen som vet om man kan behandle dette? Jeg er nemmelig veldig bekymret! Hilsen adhdcow. P.S.: På forhånd: Takk! :]
Wilma Skrevet 20. August 2008 Rapporter Skrevet 20. August 2008 1 1/2 er vell ikke akkurat 40-50 årene, jeg ville heller sakt 20-30. Alle mine hamsterer har blitt godt over tre år, og noen over fire. Men, du burde sjekke ut det med den grå flekken. Ta ham med til dyrelegen og sjekk det. Forrige gang det skjedde med meg, var hamsteren blind. Den eneste forskjellen med henne var at hun ble mye mer skvetten. Lykke til
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar