holly Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Heimesida vår. Oppdaterar ofte med bilder og blogg. Berre å kome med konstruktiv tilbakemelding:) http://www.ellenhareide.com/veh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Den var kjempefin, og ryddig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Susanne&Tapper Skrevet 16. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Eg også likte sia di! Det einaste som irriterte meg litt var at Webdesign sida, låg mellom menylinja og "hovudsida" om du skjønner.. Og at bildet på framsida di er nedanfor sjølve sia. Eg veit ikkje om dette er meiniga, eller om det kanskje er fordi eg brukar Opera ... Men fin side var det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holly Skrevet 16. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juli 2008 Eg også likte sia di! Det einaste som irriterte meg litt var at Webdesign sida, låg mellom menylinja og "hovudsida" om du skjønner.. Og at bildet på framsida di er nedanfor sjølve sia. Eg veit ikkje om dette er meiniga, eller om det kanskje er fordi eg brukar Opera ... Men fin side var det! Oki, takk Hadde forandra på mellomrommet på menyen. Det såg bra ut i IE, men gløymte å sjekke dei andre nettleserane. Kvifor bildet var nedenfor sida veit eg ikkje, var ikkje slik i IE og koda skulle vere riktig. Trur det er fiksa no:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar