Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva skal Siris valp hete?


Nirm

Hva skal den lille håpefulle hete?  

81 stemmer

  1. 1.

    • Willy
      32
    • Joker
      49


Recommended Posts

Jeg må le av dere jeg, altså :lol:. Dere er nå søte...

Men vi skal bevise, vi, at WILLY kan være en slank, stilig "her kommer jeg"-kar som tar verden med storm ! Så det så... :)

Betyr dette at Frk Vinglepetter har bestemt seg...? Igjen...? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 121
  • Created
  • Siste svar
Det er jeg sikker på at du og Willy klarer :D

Selvsagt gjør vi det *flir*.

Willy blir bra. Tipper han blir en flott fyr uansett navn. :ahappy:

Jepp - han blir det, for tenk ;).

Joker kommer til å bli en stilig hannhund som kommer til å showe og ta verden med storm. Og som vil bare eie en hver utstillingsring...

Willy. Han kommer til å komme vaggende etter med flesket sitt, få en diger hvit flekk på ryggen, lukte fisk og gå rundt og tisse konstant.

*Skuler bare stygt på Nirm nå* <_<

Vi har ulike meninger, det viktigste er at SIRI liker navnet.

Takk :P Godt NOEN er fornuftige her nå :P.

Det er temmelig nøyaktig mine assosiasjoner til navnet Willy også! :lol:

*Fnys*... <_< <_<

Betyr dette at Frk Vinglepetter har bestemt seg...? Igjen...? :)

Frk Vinge og Frk Ubesluttsom har sammen bestemt seg for å ta en beslutning :P.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Gratulerer med lille Willy!

Han er vakker så det holder da, og har øyne til å dø for - jeg tipper Willy og Noah kan bli gode kompiser jeg - med sånne blikk kommer man langt altså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med lille Willy!

Han er vakker så det holder da, og har øyne til å dø for - jeg tipper Willy og Noah kan bli gode kompiser jeg - med sånne blikk kommer man langt altså

Takker takker :ahappy:. De kommer til å bli kjempekompiser, de to selvsagt (og da glemmer jeg selvfølgelig at man IKKE kjøper briard hannhund for å få hannhundsosial hannhund, liksom *flir*). Jeg kunne jo ikke velge han andre - Willy sitter jo og virkelig SER på deg, han -i håp om en godbit selvsagt :lol:.

Whee.. WILLY VANT!

Flinke Siri :)

I knoww !! :D

*WEE* Flinkeste Siri det tenker jeg! ;) Grattis med Willy, han er fin han!

Og enda finere skal han bli når beina blir litt lengre og han ikke bare ser ut som en bulldozer med PITTELITT for lite hode *flir*.

JEG stemte på WILLY! Det navnet har mye mer sjarm synes jeg.

:P

Og et slikt menneske har jeg næret ved min barm!

Du vet dette om epler som faller lang fra stammen og sånt *flir*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og enda finere skal han bli når beina blir litt lengre og han ikke bare ser ut som en bulldozer med PITTELITT for lite hode *flir*.

Han er svartingbebis, da er man bulldozerete da, men han har de vakreste øynene og sånt er viktig! Ikke at de kommer til å syns så mye men *fnis* Du må ut å kjøpe lyseblå hårstrikk du nå da eller? :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er svartingbebis, da er man bulldozerete da, men han har de vakreste øynene og sånt er viktig! Ikke at de kommer til å syns så mye men *fnis* Du må ut å kjøpe lyseblå hårstrikk du nå da eller? :wub:

Klart øya er viktige - og med lyyyyyyseblå strikk SER man dem jo også *flir*.

Weee, heia Willy! Gleder meg til flere bilder altså, men det regner jeg med at det blir nok av ;)

Vi vil forresten gjerne treffe kjekkasen en eller annen gang altså :wub:

Det er jo muuuulig det blir noen få bilder av ham også ja - og kanskje vi må arrangere sånn "Møt Willy"-treff ? *mumle noe om stakkars liten valp som har stooore oppgaver foran seg i livet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo muuuulig det blir noen få bilder av ham også ja - og kanskje vi må arrangere sånn "Møt Willy"-treff ? *mumle noe om stakkars liten valp som har stooore oppgaver foran seg i livet*

Bare det ikke blir Free Willy treff så er det greit for meg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som ikke syns Jokke er så ille? Jokke og valentinerne liksom?

Nettopp!

Det er vel nettopp derfor Jokke er ille?

Hvis jeg var deg, ville jeg spandert en øl på meg..

I kjøleskapet hjemme er det øl..

Koteletter, med poteter og bernaise-saus..

Alt kan repeteres, og ingenting blir bedre..

Jepp, det er en knallkar jeg virkelig ville kalt opp bikkja mi etter.. Sa hun så sarkastisk hun bare kunne..

Du hakke peil på musikk du damen.

Men, Siri? var det sånn at den som fikk færrest stemmer vant altså?? ;) Det fkk ikke jeg med meg... *sukk*

Grattis med Lille Willy da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommer man seg fra Vestfold til Nannestad!?

Gratulerer med en liten Willy, Siri! Moro!

Takk takk, det blir vel litt skrekkblandet fryd, dette... får håpe det går bedre med denne guttungen enn den jeg hadde sist (det gikk skikkelig dårlig og derfor har jeg jo vært skeptisk til hannhund liksom)... DU kan ta tog og buss til Nannestad ;). Tog til Oslo S - buss videre... går så det griner, det ;).

Men, Siri? var det sånn at den som fikk færrest stemmer vant altså?? :D Det fkk ikke jeg med meg... *sukk*

Grattis med Lille Willy da ;)

I Siri's Ubesluttsomme Univers (= SUU) er det ikke alltid det opplagte som blir svaret *flir*, så ja, det ble taperen Willy som vant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp!

Du hakke peil på musikk du damen.

ENIG! Jokke er stor! Dette er lyrikk: "Jeg tror jeg skal slutte å drekke, jeg tror jeg skal slutte å le".

Nå skal jeg for min del slutte å herpe tråd.

Grattis med lille Willy Siri! Får jeg nusse snute på Nesbyen? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Siri's Ubesluttsomme Univers (= SUU) er det ikke alltid det opplagte som blir svaret *flir*, så ja, det ble taperen Willy som vant ;)

hihi, det høres jo bra ut da ;)

ENIG! Jokke er stor! Dette er lyrikk: "Jeg tror jeg skal slutte å drekke, jeg tror jeg skal slutte å le".

NETTOPP! Ingen over, ingen ved siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du hakke peil på musikk du damen.

Øh.. Jo? Jeg har til og med vært på Jokke-konsert jeg.. Men av en eller annen merkelig grunn så syns jeg ikke at hele plater om fyll og hvordan man skaffer seg øl, er spesielt morsomt.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart øya er viktige - og med lyyyyyyseblå strikk SER man dem jo også *flir*.

Det er jo muuuulig det blir noen få bilder av ham også ja - og kanskje vi må arrangere sånn "Møt Willy"-treff ? *mumle noe om stakkars liten valp som har stooore oppgaver foran seg i livet*

Ehm. Free Willy treff mener du? ;)

Grattis med den lille Willy. Må han tisse rundt i mange, mange år for deg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med lille Willy Siri! Får jeg nusse snute på Nesbyen? ;)

Seffølli' får du susse snute !! Ville Willy er med til Nesbyen og vil helt sikkert koses med ;).

NETTOPP! Ingen over, ingen ved siden!

*Kremt*... nå er vel de aller aller fleste OVER Jokke pt... ca 6 ft faktisk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk, det blir vel litt skrekkblandet fryd, dette... får håpe det går bedre med denne guttungen enn den jeg hadde sist (det gikk skikkelig dårlig og derfor har jeg jo vært skeptisk til hannhund liksom)... DU kan ta tog og buss til Nannestad :D. Tog til Oslo S - buss videre... går så det griner, det ;).

Og det er jeg ikke redd for å gjøre! ;)

Du kommer til å takle en hannhund kjempefint, Siri! For det første hadde du ikke det beste materiale å jobbe med forrige gang, og ikke minst har du jo fått masse mer verdifull erfaring siden sist! Åsså tror jeg at det bare bra at man er litt sånn smånervøs før man får et nytt individ i hus. Man passer litt ekstra på, uten at man er hysterisk liksom.

Jeg gleder meg til å bli mere "kjent" med ham! ;)

Går det an å barbere Biarder mon tro? De er jo unektelig skrekkelig søte saker, kanskje en ide til nestemann? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er jeg ikke redd for å gjøre! ;)

Du kommer til å takle en hannhund kjempefint, Siri! For det første hadde du ikke det beste materiale å jobbe med forrige gang, og ikke minst har du jo fått masse mer verdifull erfaring siden sist! Åsså tror jeg at det bare bra at man er litt sånn smånervøs før man får et nytt individ i hus. Man passer litt ekstra på, uten at man er hysterisk liksom.

Jeg gleder meg til å bli mere "kjent" med ham! ;)

Går det an å barbere Biarder mon tro? De er jo unektelig skrekkelig søte saker, kanskje en ide til nestemann? :D

Jeg håper jo jeg er litt mer forberedt denne gangen, så får vi bare se hvor det bærer hen ;). Nå har jo også oppdretter lagt et superbra grunnlag for valpene, og jeg tror ikke det er mange valper som blir håndtert og kost og "trent" så mye med som disse har blitt... så det skal iallefall ikke stå på preginga fra valpekassen ;).

Barbere briarder ja ? Går så det griner, det ;).

2006-11-11-Lotta07.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Nei, hu har i grunn spist det samme i en stund nå, og er vant til å spise variert. Jeg får ta meg en tur til veterinæren og snakke med de. Takk for svar 😊
    • Kan hende ja? Rocky rant liksom alltid litt på den siden som var tett såvidt jeg husker, på tross av nedsatt tåreproduksjon også. 🤔 Saltvannsdrypping og eventuelt falske tårer ble løsningen for oss. Var også snakk om en operasjon for å åpne inn mot munnen eller noe? For at spytt? Kunne fungere som tåreveske eller noe? Eller om det var for drenering pga den tette kanalen? Er så lenge siden at jeg husker ikke for å være helt ærlig. Ble ikke gjort i hans tilfelle uansett så kan ikke si noe om hvordan det hadde hjulpet heller. (Han hadde øyebetennelse ofte, så ble mye drypping)    Har du endra på fôr i det siste? Kan være en reaksjon på noe der eventuelt. 
    • Han er så fin @maysofie! 😍 Blir spennende å se hvordan han utvikler seg! 😍 
    • Gode hundemøter med hunder jeg kjenner først og fremst, ellers så kan de lære seg at ikke alle skal hilses på/være nøytrale. Jeg bor jo midt i et turområde for bydelen min, så smittepresset bare i «Hagen» er sånn sett høyt her, jeg liker jo ikke det akkurat, men så lenge det ikke går noe i området så begrenser jeg ikke der heller. Jeg føler meg absolutt tryggere når 12 ukers vaksinen er satt, men foreløpig så har valpene jeg har/har hatt fått 8 ukersen også før jeg hentet dem. (Tror de nye anbefalingene sier at den ikke er nødvendig lenger?)    Jeg avventer valpekurs til etter 12 uker, ikke pga vaksine, men fordi jeg vil at de skal ha mental stamina til å faktisk få noe særlig utav det. (Trening med distraksjoner etc) Kontaktlyd/innkalling/miljø har jeg liksom kunnskapen til å gjøre på egenhånd nå før den tid. Begrenset hvor mange valpekurs man kan gå som trener og få noe nytt utav dem, så valpene sosialisering og samarbeidet vårt er hovedfokuset mitt med ett valpekurs + eventuelt få en feeling for nye kursholdere i området etc jeg ikke har vært hos før. Førstegangs hundeeiere anbefaler jeg at går tidligere, fordi de som eiere/hundetrenere får noe utav det uten at valpen nødvendigvis trenger å klare hele øktene uten å få overtenning/bli overtrøtt. De trenger gjerne hjelp til å gjenkjenne sånt også, så sånn sett like greit at det skjer på kurset eventuelt. 
    • Tenker de er forskjellige og ting går i orden etterhvert. Om han bare vil på do og sovner fort etterpå så hadde jeg bare fortsatt med å gå ut. Men vært dritkjedelig sånn et det ikke er noe belønning i å våkne utover at han får gå på do. ❤️  Limit måtte jeg lufte ganske ofte, opptil ca halvt år gammel, men sovna fort igjen. Karma sover foreløpig 6-8 timer i strekk på natta, men er da VÅKEN når hun har vært på do. 😂(Turboturid den der) Så blir tidlige morgener og heller en hvil på sofaen ila morningen isteden. 😴
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...