Gå til innhold
Hundesonen.no

Kattunger!

borderen

Recommended Posts

Skrevet

Jeg har liksom ikke blogget om det eller noen ting, men det har seg slik at vi har fått 2 nye kattunger her, som vi skal gi bort om 6-7 uker. Vi beholdt kattunger denne gangen fordi 2 stykker hadde etterlyst kattunge etter gårdskatten her, etter å ha møtt tidligere avkom.

Denne uken har de begynt å spise ekte kattemat og gå på do i kasse. Jeg viste de kassen en gang, men ingen av de gjorde fra seg der da. Noen timer senere sprinter den ene kattungen ut fra stua og inn på gangen, opp i kassen og tisser. Siden har begge to gått i kassen :) Litt lettere enn å få valper stuerene kan man si... :rolleyes:

Her er de to jentepusene:

IMG_1005.jpg

Små nurk - snart åpnet øynene

IMG_1989.jpg

IMG_2014.jpg

IMG_2039.jpg

IMG_2054.jpg

IMG_2056.jpg

IMG_2070.jpg

IMG_2102.jpg

IMG_2132.jpg

IMG_2153.jpg

Skrevet

Å herremin, de var bare litt søte da :ahappy: Jeg må ikke titte på sånt jeg, har så skrekkelig lyst på katt for tiden...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...