Gå til innhold
Hundesonen.no

Bakgrunn med poteavtrykk


Lilleulv

Recommended Posts

visst du søker på google etter poteavtrykk/pote eller lignende kommer det opp mange, da kan du bare lagre dem, og legge dem ut som bakgrunn trur jeg :cry: har du freewebs, så ligger det poter på background manager..

:cry: trur du kan lagre dem jeg har på hjmmeisden min, som bakgrunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E det du som driver salongen? Jeg vil ha Precept tilkjørt, men ingen i Oslo gidder :cry:

Nei, det er ei venninne av meg. Kjempekoselig salong og dyrebutikk! Jeg kan høre om hun kjører ut fôr :( men om du bor i vestfold blir det veeeeldig langt å kjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flyttet til Oslo, er bare litt treig med å fikse profilen :( Bor på Kalbakken i Groruddalen, hadde vært supert om du kan spørre venninna di ;)

Nei, det er ei venninne av meg. Kjempekoselig salong og dyrebutikk! Jeg kan høre om hun kjører ut fôr ;) men om du bor i vestfold blir det veeeeldig langt å kjøre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flyttet til Oslo, er bare litt treig med å fikse profilen ;) Bor på Kalbakken i Groruddalen, hadde vært supert om du kan spørre venninna di :(

Det var jo et lite stykke, men er det snakk om noen sekker eller? Vet ikke om hun kjører såpass langt med én sekk... men du kan jo ringe henne og snakke med henne? nummeret står på hjemmesiden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...