Sverami Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Har nettopp meldt flytting hos posten.no, og da så jeg mitt snitt til å være litt...hva er ordet...snedig? Man kan nemlig få ett gratis postkasseskilt! Siden vi allerede har fått ett med huseier så jeg mitt snitt til å bestille ett gratis lell, med denne skriften: Hundetrening pågår! Vennligst vent til hunden sitter før du hilser. Takk ! Så det blir jo snedig og ha til den tiden kommer når jeg får valp Skal henge på inngangsdøra det jah! Sliter med litt dårlig samvittighet for å "ta" et skilt uten å sette adresse på det...men men! Føler meg lur her jeg sitter og gleder meg til skiltet mitt kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Haha, så smart! Det tok et par uker før jeg fikk mitt skilt, også ble jeg kjempeglad da det kom (stod bare navnet mitt på, da), splitter ny postkasse, fine klistremerker på, og skilt! Og etter et par dager var postkassa stjålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Haha, hvem gidder stjele en postkasse, da er du rimelig fattig eller kjeder deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Haha, hvem gidder stjele en postkasse, da er du rimelig fattig eller kjeder deg Baaah, ja, og jeg ble lei meg. Min første egne postkasse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverami Skrevet 13. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Juli 2008 Hva -skal- folk med andre sin postkasse? Slike skilt kan man ha mye morro med forresten...kan jo bestille med akkuratt den teksten man vil jeg har fått en ny hobby! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar