LindaM Skrevet 12. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2008 Ja, jeg har Photoshop CS3 Extended. Jeg exprimenterer litt med å lage bannere o.l men synes det er lite mønster/bakgrunner innlagt fra før... noen som har et sted jeg kan laste ned noen? Og forklare hvordan jeg legger det inn ^^? Takk :happy: Edit: eller er det noen som bare har noen fine bilder(mønster) lagt inn på datan? ^^ Har søkt masse på Google o.l men finner liksom ikke noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonaqua Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Du kan finne all slags photoshop-applikasjoner hos DeviantArt.com. Bakgrunnene til photoshop er .pat-filer, og når du laster dem ned så skal de i mappa Adobe->Photoshop CS->Presets-> Patterns. Og for å load`e dem i photoshop trykker du på den lille trekanten til høyre for der hvor du ser dine photoshop patterns. (Paintbucket->Pattern->Load Patterns). Ja, jeg vet jeg suger på å forklare... Men, lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 15. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Tusen takk ;D Det er bare zip filer som funker på meg :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonaqua Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Høyreklikk .zip-fila og velg "extract here" så kommer .pat-fila frem. Dersom du googler "photoshop+patterns" så vil du få mange flere sider med bakgrunner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 15. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 ok, Takk ;* Hva mer .rar da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Dratini Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Winrar "unzipper" .rar-filene. Det er samme type som zip-filer, bare ett annet program/produsent. Like enkelt å bruke som winzip. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bonaqua Skrevet 15. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Skal ikke være lett nei, med alle disse formatene. Ikke rart man blir forvirret Håper du får det til! Timene bare flyr avgårde når man leker seg med photoshop... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 15. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Juli 2008 Winrar "unzipper" .rar-filene. Det er samme type som zip-filer, bare ett annet program/produsent. Like enkelt å bruke som winzip. Jammen *skrike* Jeg får det liksom ikke til å virke Det er baaare de som står .zip på som virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar