LindaM Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Skrevet 11. Juli 2008 Ja, nå er det min tur til å lage en tråd som dette Sommerferien er kjedelig når man ikke har noe å finne på <_< Ja, bare si litt hva du vil ha med på banneret, og hva det skal stå, så skal jeg legge resultatet ut så fort jeg har sett det, og det er ferdig laget ^^
LindaM Skrevet 13. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Juli 2008 *Dobbeltpost* Come oooon! Jeg kjeder meg!
Baby Skrevet 13. Juli 2008 Rapporter Skrevet 13. Juli 2008 Bare å lage til meg. Bilder finnes på hjemmesiden min.
starlight Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Skrevet 14. Juli 2008 Kan også lage til meg, trenger nytt nå etter å ha fått en hund til. Bilder ligger her.
MarieR Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Skrevet 14. Juli 2008 Bare å lage til meg også bilder finner du på hjemmesiden, under "Bilder". Det behøver ikke å stå noe annen enn Ask egentlig...evt ikke stå noe i det hele tatt...farger og sånnt er opp til deg.
Miriam Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Skrevet 14. Juli 2008 Du må gjerne lage banner (300 x 60) og header (700 x 80) til meg også, hvis du har lyst. Bilder finner du enten i tråden hennes her, her eller her.
lisbeths Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Skrevet 14. Juli 2008 Du må gjerne lage en eller flere til meg også.. finner bilder og slikt på hjemmesiden min www.bubbleblue.net
Gabriella Skrevet 14. Juli 2008 Rapporter Skrevet 14. Juli 2008 Du må gjerne lage til oss også hehe bilder finner du her
LindaM Skrevet 15. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Juli 2008 Bare å lage til meg. Bilder finnes på hjemmesiden min. Det var ikke helt enkelt å lage et banner med fire hunder + tekst Det ble noe tull med noen av bannerne(hadde laget flere med alle hundene på, men de ble bare borte ) Si ifra hvis du vil ha noe endret Sorry for at det har tatt så lang tid! Da er det nestemann EDIT: Kan også lage til meg, trenger nytt nå etter å ha fått en hund til. Bilder ligger her. Ja, her kommer dine si ifra om noe skal endres Også kommer noen som ser ganske like ut
LindaM Skrevet 16. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Juli 2008 Bare å lage til meg også bilder finner du på hjemmesiden, under "Bilder". Det behøver ikke å stå noe annen enn Ask egentlig...evt ikke stå noe i det hele tatt...farger og sånnt er opp til deg. Her er noen. Kan lage flere hvis du vil det Og det er bare å si ifra hvis du vil ha noe endret
lisbeths Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Skrevet 25. Juli 2008 Blir det noen på oss resten og eller??
LindaM Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 HiHi! Ja, har vært litt sløv i det sisste :blush: blitt mye tid på stranda Men, ser du har fått et nytt banner... Vil du alikevell ha? Edit: nå har jeg forresten fått orden på det greiene med at det ble så skurrete... Så hvis dere vil ha samme, men uten 'skurring' så er det bare å si ifra, så skal dette ordnes Edit... igjen: Du må gjerne lage til oss også hehe bilder finner du her Ja, laget noen :happy:
Gabriella Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 HiHi! Ja, har vært litt sløv i det sisste :blush: blitt mye tid på stranda Men, ser du har fått et nytt banner... Vil du alikevell ha? Edit: nå har jeg forresten fått orden på det greiene med at det ble så skurrete... Så hvis dere vil ha samme, men uten 'skurring' så er det bare å si ifra, så skal dette ordnes Edit... igjen: Ja, laget noen :happy: De ble kjempe fine tusen takk
LindaM Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Blir det noen på oss resten og eller?? ja, her kommer 2, den ene med ramme, den andre uten.. :happy:
lisbeths Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Tusen Takk! Ja, jeg laga et bare for at jeg kjeda meg *ler* Ble ikke så fornøyd Men den du lagde var kjempe flott! Tusen takk
Guest LeenaM Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 du kan godt lage en avatar til meg =) det kan stå Lena Mohaugen - hvis det er plass =) du kan også gjerne lage banner til meg =) det kan stå Lapakis Eira på den. hadde blitt glad om du lagde tre like av begge to, men i forskjellige farger som stod i stil =D f.eks. en i blå, en i grønn og en i rosa =P men det kan jo bli litt jobb det, da.. så du får bestemme du! bilder: http://i251.photobucket.com/albums/gg299/k...07/CIMG0958.jpg btw: tok stor str, så kan du bare forminske selv : )
ingalinn2 Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 du kan godt lage en avatar til meg =) det kan stå Lena Mohaugen - hvis det er plass =) du kan også gjerne lage banner til meg =) det kan stå Lapakis Eira på den. hadde blitt glad om du lagde tre like av begge to, men i forskjellige farger som stod i stil =D f.eks. en i blå, en i grønn og en i rosa =P men det kan jo bli litt jobb det, da.. så du får bestemme du! bilder: *Klipt bort bilder* btw: tok stor str, så kan du bare forminske selv : ) Er bare nysgjerrig, er det en Lapsk Vallhund du har? Det er i hvertfall en nydelig rase som jeg har tenkt mye på som senere hund.
LindaM Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 du kan godt lage en avatar til meg =) det kan stå Lena Mohaugen - hvis det er plass =) du kan også gjerne lage banner til meg =) det kan stå Lapakis Eira på den. hadde blitt glad om du lagde tre like av begge to, men i forskjellige farger som stod i stil =D f.eks. en i blå, en i grønn og en i rosa =P men det kan jo bli litt jobb det, da.. så du får bestemme du! bilder: *klipp* btw: tok stor str, så kan du bare forminske selv : ) Ok, den skal bli :happy: Skal prøve meg frem litt senere i dag/kveld^^ Edit: Det blir nok i morra
Guest LeenaM Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Er bare nysgjerrig, er det en Lapsk Vallhund du har? Det er i hvertfall en nydelig rase som jeg har tenkt mye på som senere hund. lapsk vallhund, ja =) får den om 11 dager =D
ingalinn2 Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 lapsk vallhund, ja =) får den om 11 dager =D Åååå *ønske seg*
MariaN Skrevet 30. Juli 2008 Rapporter Skrevet 30. Juli 2008 Host! :angry: Jeg ønsker meg gjerne en liten banner til forum, og/eller stort banner/bilde til å ha på hjemmesiden min. (link til bilder i signaturen).
Guest LeenaM Skrevet 31. Juli 2008 Rapporter Skrevet 31. Juli 2008 Ehm.. Jeg venter =P Nå har det gått 3-4 dager =) Hihi, jeg bare tuller, altså. Du er kanskje på ferie, eller kanskje det er litt vanskelig? : ) Jeg kan ikke sånt xD Edit: Jeg hadde skrivefeil. Det stod vankelig.
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar