Mari Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Omg! Hun er jo dritpen! Du kan trygt være stolt av å gå med den der i andre enden av kobbelet! Nydelig... Siter
Siri Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Kuuule krokodille . Når skal hun på valpeshow da ? For hun MÅ jo det, sant ? *flir*. Siter
Raksha Skrevet 28. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Omg! Hun er jo dritpen! Du kan trygt være stolt av å gå med den der i andre enden av kobbelet! Nydelig... Aw, takk! Kuuule krokodille . Når skal hun på valpeshow da ? For hun MÅ jo det, sant ? *flir*. Hehe mååå vi det? Ehm altså... nei du skjønner... *flire* Veit ikke helt jeg - jeg stiller henne ikke selv hvertfall. Og spørs om dommerne blir no imponert av en handler med 20 kg krokkis hengende i armen. Siter
starlight Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Nyyydelig Oppdaterte forresten dato for nye bilder! Siter
Peers Skrevet 28. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Oi, hun begynner å bli stor dame jo! Fin jente Og du, det er da påkrevd med valpeshow! Siter
Raksha Skrevet 28. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Oktober 2008 Takk for datoendring, Andrea. Og takk for skryt. Anette: melder du deg frivillig til å handle henne? Edit: Valpis begynner å bli stor - målte henne til 57cm nå. Så pluss minus en cm eller så burde være riktig. Siter
Peers Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Anette: melder du deg frivillig til å handle henne? Edit: Valpis begynner å bli stor - målte henne til 57cm nå. Så pluss minus en cm eller så burde være riktig. Klart det, da må jeg bare få en innføring i hvordan riesen skal stilles først Nå er hun forresten større enn mine! Siter
PhoNuLi Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Så fantastisk, fantastisk nydelig Jeg blir helt seriøst mer glad i schnauzere for hver dag som går Siter
Mailin Skrevet 30. Oktober 2008 Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Så pen hun er! De er søte i den alderen der, litt hengslete og rare;) *sikle litt på riesenbilder* Siter
Raksha Skrevet 30. Oktober 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. Oktober 2008 Takk for skryt. Jeg er selvsagt superfornøyd med snuppa mi. Hun er så ufattelig enkel å ha med seg. To dager i fremmed bil nå har liksom ikke vært noe problem. Hun hopper vakkert inn i buret sitt og roer seg med en gang. Ikke en lyd når jeg går fra henne i bilen eller noe. Blitt skrekkelig flink til å tisse på komando i diverse grøftekanter da. Anette: hehe er ikke så stødig på den biten heller jeg... Mailin: Takktakk. Hun henger ikke heeeelt sammen enda, men det kommer seg. *flire* Du får hyle om du beveger deg sørover og vil hilse på galskapen. Siter
Mailin Skrevet 1. November 2008 Rapporter Skrevet 1. November 2008 Mailin: Takktakk. Hun henger ikke heeeelt sammen enda, men det kommer seg. *flire* Du får hyle om du beveger deg sørover og vil hilse på galskapen. Jeh skal hyle høyt om jeg skal nedover! Og kjenner jeg meg rett så blir det nok en tur om ikke så alt for lenge, jeg har det med å pendle litt sørover i ny og ne for morro skyld (kurs o.l.) Siter
Carina Skrevet 2. November 2008 Rapporter Skrevet 2. November 2008 Fineste barteguri! Håper jeg får treffe dere en gang dere er på disse kanter! Siter
Raksha Skrevet 2. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 2. November 2008 Jeh skal hyle høyt om jeg skal nedover! Og kjenner jeg meg rett så blir det nok en tur om ikke så alt for lenge, jeg har det med å pendle litt sørover i ny og ne for morro skyld (kurs o.l.) Hihi moro. Bare hyl ja, kan sikkert fikse så du får møte broren også - han er "bittelitt" større. Ble veid til 30 kg her for en uke siden. *flire* Flotte bartehunden Takktakk. Fineste barteguri! Håper jeg får treffe dere en gang dere er på disse kanter! Det hadde vært moro! Jeg vil møte Cane. Siter
Raksha Skrevet 5. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2008 Noen nye bilder av vidunderet må til. Må litt hemningsløs og helt subjektiv skryting av dyret; jeg er så utrolig fornøyd med henne! Hun er virkelig helt super. Moro å jobbe med, enten det er pelsstell eller treningsting, og utrolig kul hund å ha i hus. Tydelig at hun begynner å bli tenåring, mindre valp i henne etterhvert, men jeg håper løpetiden holder seg unna en stund til. Poserer med nytt halsbånd, nyklipt lugg og nyklipte ører: Lykken er ball med tau i: Med beina godt planta på bakken, står man stille - hilsen Kahlo: Tauballen var ikke Riesen-sikker: Endelig begynner man å se ut som en riesen, ikke en lurv: "Du driver med 'a?" "Leke?!" "Leke nåååå da?" Siter
LeneG Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Noen nye bilder av vidunderet må til. Må litt hemningsløs og helt subjektiv skryting av dyret; jeg er så utrolig fornøyd med henne! Hun er virkelig helt super. Moro å jobbe med, enten det er pelsstell eller treningsting, og utrolig kul hund å ha i hus. Tydelig at hun begynner å bli tenåring, mindre valp i henne etterhvert, men jeg håper løpetiden holder seg unna en stund til. Jeg går og venter og håper at løpetiden kommer snart jeg Så nydelig snuppa di er. Nå er hun langbeint altså. Siter
Raksha Skrevet 5. November 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 5. November 2008 Jeg går og venter og håper at løpetiden kommer snart jeg Så nydelig snuppa di er. Nå er hun langbeint altså. Hehe såpass? Lei av gal valp? *flire* Takk for det. Pleier visst alltid å få sånne langbeinte bikkjer jeg. Siter
Marianne Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Vakre gullungen til tante det! Siter
Peers Skrevet 5. November 2008 Rapporter Skrevet 5. November 2008 Hun vokser fort altså! Fin er hun Jeg MÅ få treffe henne snart! Siter
Carina Skrevet 6. November 2008 Rapporter Skrevet 6. November 2008 Nåhmin, fineste bartefrøkna! :rolleyes2: Siter
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2008 Rapporter Skrevet 7. November 2008 Slenger meg på de andre her! Når får jeg æren av å møte vidunderet? Siter
PhoNuLi Skrevet 9. November 2008 Rapporter Skrevet 9. November 2008 Hun blir bare vakrere og vakrere! Siter
Recommended Posts