Raksha Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Klart du tør. Det ble fint, men du kan jo få se det først da, og eventuelt nedlegge veto. Snille meg. Siter
Mirai Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Ane da, bare si ja, du ser jo relativt normal ut Siter
PsychoLynx Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Nydelige Kahlo da! Bridie gleder seg til å lære LIlle Krokodille åssen man VIRKELIG er krokodille! I mellomtiden øver hu seg litt på Falco, Toiwo, Frigg og Ludde Siter
ingervildesaua Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 noe så herlig Gratulerer og lykke til Siter
Peers Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 *klipp* Jeg liker å drite ut småbikkjer. *klipp* Genial kommentar Hjelpes meg, Kahlo må da snart ha vokst seg større enn Normusen allerede jo! Stor, søt råååsa frøken Siter
Raksha Skrevet 27. Juli 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Hjelpes meg, Kahlo må da snart ha vokst seg større enn Normusen allerede jo! Stor, søt råååsa frøken Ja, hun er visst ikke så lita lenger. Vi får ta en lekedate en dag og se hvordan de to finner tonen. Siter
Peers Skrevet 27. Juli 2008 Rapporter Skrevet 27. Juli 2008 Ja, hun er visst ikke så lita lenger. Vi får ta en lekedate en dag og se hvordan de to finner tonen. Ja, gjerne Norma vil nok sette stor pris på det, lek og tygging er kult nemlig. Siter
Raksha Skrevet 29. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 29. August 2008 På tide med noen nye bilder. Her er noen fra dagene på Toten: Kahlo ønsker seg Land Rover: Just goofing around: Hvor ble den søte lille fluffy valpen min av? Siter
Gjest Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Ååååh hu har blitt stor-stelk nå! Søøøt! Når de er litt uproporsjonerte, men allikevel ser valpete ut..... Siter
AnnikenK Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Mye ører og bein Hun er jo blitt sååå stor! Skikkelig skjønn bartedame Siter
HildeM Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Wæ, så stor hun er blitt! Søt bartefrøken. Siter
ritus Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 kjempe fin hund. den fineste rasen som fins hehe. Hvor har du kjøpt henne fra ? Siter
Mirai Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Det bildet der hun sitter på fronten av bilen minner meg om dette Voksende bartehunder er noe for seg selv: Ellers har hun jo faktisk begynt å få litt kropp nå da, ser det på ståbildet Siter
Raksha Skrevet 30. August 2008 Forfatter Rapporter Skrevet 30. August 2008 Takk takk. Hun ser plutselig ut som en schnauzer, ikke bare en hårete rar langtbeint sak. Men ja, hun må vokse litt mer for å passe inn i de øra og beina. Så henne sammen med voksne riesen på lørdag, da kan jeg love dere at hun så både liten, puslete og snodig ut. Men, det går seg til. kjempe fin hund. den fineste rasen som fins hehe. Hvor har du kjøpt henne fra ? Hun er fra Riesen Artic i trøndelag. IW: haha, herlig. Voksende bartedyr er snodige greier. Heldigvis skal ikke krokodillen vokse like mye som Mona, tror ikke jeg orker 80 kg krokodille altså. Siter
Ingvild Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Nå har hun begynt å bli langbeint, gitt. Men fryktelig fin, da! Siter
Aussieglis Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Hihi, nå ser a' kul ut altså! Dere er så heldige som får sånne morsomme langbeinte valper! My hadde jo aldri lange rare bein. <_< Siter
LeneG Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Så stor og flott hun har blitt Søte krokodillen det Siter
Peers Skrevet 30. August 2008 Rapporter Skrevet 30. August 2008 Hihi, de er artige i den alderen! Hun er herlig Siter
PhoNuLi Skrevet 31. August 2008 Rapporter Skrevet 31. August 2008 Hun er helt fantastisk skjønn Siter
TonjeM Skrevet 31. August 2008 Rapporter Skrevet 31. August 2008 For en type altså.. helt til å spise opp! Og så høres hun ut som å være godt sammenskrudd mellom øra også (en som bare har helt skrudde bikkjer, blir jo litt misunnelig!). Har hun sluttet å ha vondt? Siter
Recommended Posts