Tervfrøkna Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Siden alle andre legger ut valpebilder, må nesten jeg legge ut tervknøttisa her hjemme som er 2 uker idag Starter med de 3 jentene Også var det de 3 gutta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Så søte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Og DER ble mor valpesjuk igjen Gleder meg til Roma får knøttiser jeg... Er jo ikke så mange månedene igjen Lykke til med de små, de blir sikkert knallherlige! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tervfrøkna Skrevet 9. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Nei det er jo ikke så lenge til det blir Roma barn også Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 tihi, så nusselige! Selv om jeg må si de ligner på marsvin i denne alderen Glede meg til å se bilder når de er noe større Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 Næmmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Nommin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 11. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 11. Juli 2008 Så mørke og fine de var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 31. August 2008 Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 mulig med enn oppdatering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 31. August 2008 Rapporter Share Skrevet 31. August 2008 aww.. så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 1. September 2008 Rapporter Share Skrevet 1. September 2008 Noe så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tervfrøkna Skrevet 2. September 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. September 2008 mulig med enn oppdatering? Orker ikke slenge ut bilder her nå.. men det er bare å titte på kull siden våres, klikk på linkene så ser dere bilder;) Kun 2 gutter igjen her, de kan ses i bloggen;) http://www.tervtotten.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 2. September 2008 Rapporter Share Skrevet 2. September 2008 Jeg er snill jeg, jeg gidder å legge ut bilder Galtvort's Awesome Attitude heter Moja og blir boende hos oppdretter. Galtvort's Awesome HoneyBee heter Nora og bor hos meg Galtvort's Awesome DramaQueen heter Dorte og bor i Finnmark. Galtvort's Awesome JungelFever heter Aragorn og bor på (i?) Kongsberg. Galtvort's Awesome BurnOut er fortsatt ikke solgt. Galtvort's Awesome DreamCatcher er fortsatt ikke solgt. Valpene er 10 uker i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Gudhjelpemeg så søte! Når man ser ser slike bilder er det ikke fritt for at tanken slår en om at det kanskje blir en tervknøttis en gang i fremtiden og ikke bare grønniser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yodel Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Så herlige! Stilige navn hadde de fått, og Blir noen av dem å se på konkurranse eller/ og i utstillingsringen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trevi Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Gudhjelpemeg så søte! Når man ser ser slike bilder er det ikke fritt for at tanken slår en om at det kanskje blir en tervknøttis en gang i fremtiden og ikke bare grønniser De var jo bare bedårende ja Du vet hvor du finner meg Eliandrea Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest 2ne Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Så herlige! Stilige navn hadde de fått, og Blir noen av dem å se på konkurranse eller/ og i utstillingsringen da? hehe - Jeg vurderte egentlig om jeg ikke burde ha kjøpt Moja bare fordi hun heter "Galtvort's Awesome Attitude", det er liksom litt tøffere enn "Galtvort's Awesome HoneyBee" - sånn når de roper oss opp på 1.plassen, liksom *kremt* Men så heter Dronningen "Chac Mool's Sundown Dancer", det er ikke akkurat supertøft det heller, så da står de i det minste i stil til hverandre *flir* Oppdretteren lurte forøvrig på om de ikke skulle bytte fra HoneyBee til SingingBee da, etter at jeg klagde min nød over den ***** valpen som holdt konsert i bilen min stadig vekk.. Artige, de to Så, planen med Nora er som du kanskje skjønte å konkurrere. Både hun og Moja skal stilles. Hvordan det er med de fire andre, vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Utrolig skjønn gjeng, nesten så jeg blir valpesyk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Å gåsj da, jeg fikk lyst på mr. Dreamcatcher! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 3. September 2008 Rapporter Share Skrevet 3. September 2008 Utrolig søt gjeng! Gleder meg veldig til å se hvordan de utvikler seg videre, samt at jeg gleder meg til alle de gode resultatene som skal trille inn etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar