12345 Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Her kommer det nok til å bli flest innlegg av meg etter hvert, her skal jeg legge inn alt det jeg har laget av: bannere, buttons (som det kommer til å bli lite av) og hjemmesidebannere. Her kan du se hvordan jeg gradvis blir bedre kanskje jeg kan lage til deg også, men du må ikke forvente så mye fordi jeg er ikke akkuratt på et så høyt nivå. PS: Det kommer til å bli mange hjemmesidebannere i begynnelsen. Takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Her er tre hjemmesidebannere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 7. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Her kommer et til: Bare gi beskjed hvis jeg skal lage til noen, det blir dessverre ikke så fint men skal prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Synes de var kjempe flotte jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Min favoritt Fin og rolig bakgrunn hva brukte du^^? om du hunsker det da et spm. hvorfor bruker du samme skrift hele tiden? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Den første ble fin ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 8. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Fine bannere du har laget da! Likte best de to første. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 8. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2008 Min favoritt Fin og rolig bakgrunn hva brukte du^^? om du hunsker det da et spm. hvorfor bruker du samme skrift hele tiden? ^^ Bakgrunnen er i photoshop for å si det sann. Jeg syntes ikke det er så mange andre skrifter som er like fine. Syntes de andre er så kjedelige Takk alle sammen for kommentar, det kommer nok noen seinere. Skal reise til Tyrkia nå på Torsdag, hvis jeg gidder å ta PC'en med meg på flyet kommer jeg nok til å lage noen Glemte å legge inn et til som jeg har laget, dette. Tror det er det beste, eller hva sier dere ? *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen. Mod Miriam* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laikamor Skrevet 28. Januar 2009 Rapporter Share Skrevet 28. Januar 2009 har du lysst til å lage et signaturbanner til meg? bilder finner du på hjemmesiden:) av begge hundene, og det kan stå Fant og Laika Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar