Gå til innhold
Hundesonen.no

Amigo har gått nattprov i Gävle

jaktlykke

Recommended Posts

Skrevet

.... og klokken 23.30 5 juli 2008 var resultatet klart: Det ble en soleklar (eller månelys :rolleyes: ) 1 premie og dermed kan han legge S VCH (svensk viltsporchampion) til tittelrekka si :);)

Skrevet
.... og klokken 23.30 5 juli 2008 var resultatet klart: Det ble en soleklar (eller månelys :rolleyes: ) 1 premie og dermed kan han legge S VCH (svensk viltsporchampion) til tittelrekka si ;):)

GRATULERER!

Nå synes eg du kan skrive heile tittelen hans til oss. ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
den blir lang! :)

Hihi - ja det er grådig mange bokstaver her nå gitt :rolleyes:

N VCH N UCH S VCH Næssgården`s Always Action Ahead er det fulle navnet hans nå :P

Skrevet
Hihi - ja det er grådig mange bokstaver her nå gitt :rolleyes:

N VCH N UCH S VCH Næssgården`s Always Action Ahead er det fulle navnet hans nå :)

Grattis! Bra jobba. :P

Skrevet

:P ...Enda bedre er det at det kun er 4 i hans rase som har dobbelt viltsporchampionat.

Jeg skal glatt innrømme at jeg har planene klare (i alle fall ønsket) om å dra til Finland neste år på sporkonkurranse for å prøve på det finske championatet. Skulle han klare det :) (de har skikkelig merksnodige regler og det er fy så vanskelig) så blir det hurra og fram med champisen for et nordisk championat.

Men - det er laaaangt fram dit. Mye trening må til og bare det å finne fram til klubber som holder disse prøvene blir en utfordring. For jeg snakker ikke så godt finsk kan man si... :rolleyes:

Skrevet

Gratulerer så mye. Amigo fremstår som en skikkelig god representant for rasen, han er jo både pen og brukandes :)

Men når det er sagt - han har ikke trent seg dit selv. Så eieren er også utrolig flink! :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Men hvis hun spiser opp maten er det vel bare å enten gi henne mer, eller mer energirik mat? Høyenergifôr for jakthunder er for eksempel et godt alternativ.
    • Maten blir som oftest spist opp med en gang. Jeg har sett at hun spiser både tørr for og vom men hun spiser ikke nok siden hun fortsatt er undervektig. Skal bestille en time hos vetrinæren.
    • Mat fremme hele tiden er generelt en dårlig metode for småspiste hunder. Noen få, små måltider om dagen er bedre.  Antar du har testet med vårfôr og råfôr også.  Jeg ville nå uansett tatt en tur til dyrlegen og utelukket at det er noe galt, og få en profesjonell vurdering på om hunden er undervektig eller bare naturlig tynn.
    • De får mat til forskjellig tidspunkt. Hunden virker helt frisk og rask. Ellers hadde jeg tatt hun med til veterinæren alt. Når jeg gir henne godbiter vil hun alltid ha.  Hun er også lavere enn rasestandarden i mankehøyde og er ellers liten på alle områder.
    • Parasitter er det ikke da hun også lever med andre hunder og de er normalvektige. Ellers hadde de også blitt smitta. Hun får lik mat som de andre. Noen ganger er det mat fremme hele dagen mens andre dager blir det spist opp. Har ikke merka noen forskjell men gjør dette for at det skal være en forandring. Har prøvd flere for. Burde jeg da dra til dyrlegen for å sjekke stoffskifte?
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...