Gå til innhold
Hundesonen.no

Er du avhengig av noe ?

ipadda

Recommended Posts

*Knis*

Jeg er forresten også fysisk avhengig av leppepomade, hvis jeg ikke bruker det tørker leppene mine ut og sprekker opp. Teit.

Hørte om dette "fenomenet" på et hudpleie-kurs-ting. Jo mer man bruker, jo mer avhengig blir man. Og om man ikke bruker blir leppene ødelagt. Kjøp deg en god skrubb til leppene og smør på med en skikkelig leppepomade. Gjøres noen ganger i uken. Så blir det bedre. Ellers kan du bare slutte tvert av.

Var på fjellet en uke engang, og fikk akkurat samme prob som deg. :console:

(Dette var litt på kanten av tema)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 55
  • Created
  • Siste svar
Så mange som er avhengige av pepsi, tab, cola o.l. :console: Det som smaker SÅ vondt! *frekk å si stygge ting om det andre liker*

Jeg har fått den inn med morsmelka, holdt jeg på å si :lol: Mamma har alltid drukket utrlig mye Tab, men jeg har aldri fått noe av henne. Men nå er det blitt litt sånn for meg at jeg drikker det i stedet for å snope eller liknende, spesielt når jeg er på jobb.. Men egentlig synes jeg vanlig cola er MYE bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-røyk

-pepsi max

-frisk luft,helst den som er oppe i skogen eller andre stille og avsidesliggende steder.

-bilen min

-mobilen

-internett

-en god natts søvn

-sjokolade

-kameraet

-gode venner

-familien

-hunden

I tilfeldig rekkefølge selvsagt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det jeg er avhenig av er:

- mobilen min

- dyrene mine rundt meg(merker så godt med en gang jeg er hos noen som ikke har dyr, at jeg savner dem)

- familien og venner

- kameraet mitt

- brus og chips(prøver å kutte ut, men det er såå vanskelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Knis*

Jeg er forresten også fysisk avhengig av leppepomade, hvis jeg ikke bruker det tørker leppene mine ut og sprekker opp. Teit.

Du, da må du prøve Aloe Lips fra Forever Living Products. Etter at jeg begynte å bruke den, har jeg sluttet å være avhengig... :rolleyes: Faktisk! Mari sier den smaker HØGG (eller noe annet vondt), men det er ikke sant.

- Prince mild.

- Cola, men kun 1 boks om dagen (kun ekte vare her, ikke noe light eller pepsi eller annet skvip)

- Frukt (fem om dagen, minst)

- Periodisk avhengig av store jungel-skrål som kjøpes på Harry-turer.

- Mobilen (og det irriterer meg grenseløst!)

- Bilen min

- Bøker

- Fuktighetskrem

- Også hunden da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, da må du prøve Aloe Lips fra Forever Living Products. Etter at jeg begynte å bruke den, har jeg sluttet å være avhengig... :rolleyes: Faktisk! Mari sier den smaker HØGG (eller noe annet vondt), men det er ikke sant.

Signerer denne: Aloe Lips er helt mega!

Forever Living Products har uten tvil de beste Aloe Vera produktene :P

Er avhengig av:

- Kameraet

- Hundene

- Mobilen

- Internett

- Bøker

- Alenetid

- Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor får man kjøpt de Aloe vera produktene? Og er de dyre?

Hehe ja jeg er avhengig av å ha noe på leppene :rolleyes:

Jeg har kjøpt på hundeutstillinger faktisk. De har ofte stand hvor de sitter og selger. Eller så har det tidligere vært noen her inne som har solgt, men jeg husker selvfølgelig ikke hvem.... <_<

Jeg har ett lite arsenal med sånne leppepomader, så om vi sees ved en anledning kan du få en av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-hundene

-røyk

-mat, masse mat før kl 12 hvis jeg står opp tidlig

-mobilen

-typen

-kaffe (mocca)

Ting jeg kan klare meg uten i en begrenset periode (dvs over en mnd, men under et halvt år):

-internett

-kameraet

(alt i tilfeldig rekkefølge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh! Det er dessuten sant så nemlig! Prolip er myyye bedre, om enn relativt dyr.

Jeg er avhengig av:

* Läkerol Salmiak. Eller Crackerol som jeg kaller det

* sambo

* vann (drikker minst 5 liter om dagen. Allerede i dag har jeg 4,5 liter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden

Snus

Kaffe

Internett

Og kanskje mest av alt: iPoden! Fikk helt hetta her i forrige uke når den var inne på reparasjon, måtte kjøpe meg en liten 2 GB-sak som midlertidig nødløsning... :rolleyes:

Må ha musikk konstant: Når jeg jobber, går tur med bikkja (bortsett fra i skogen), leser (!) og skal sove...

Går det et ei uke eller to uten at jeg har fått smakt på en pils, kan jeg også bli grinete... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Hei alle hundefolk! 😀 Jeg er på jakt etter en ny turkompis og følgesvenn. Jeg har tenkt på rase lenge og ønsker også innspill fra dere, så håper dere kan hjelpe meg. Jeg er tidligere vant med Alaska Husky da jeg har hatt 2 av den rasen, jeg elsker polarhunder og liker veldig personligheten og ærligheten til huskyene, så jeg var i utgangspunktet bestemt på en ny Alaska, men har senere sett mye på Siberian (SH grunnet at jeg liker at de er kraftigere) men så er det som trekker ned at jeg gjerne ønsker en som kan være litt løs i rundt meg når jeg holder på ute uten og stikke av, har også sauer beitende rundt eiendommen så det er jaktinstinktet som er litt vanskelig. Jeg bor på et stort småbruk med masse plass, går mye turer både i skog og på fjellet. Har også sett litt på rasen Lapsk vallhund, da de er litt like i utseende men den er en gjeterhund og har lite jaktlyst, gjeterhunder har jeg lite erfaring med og er redd det kan bli slitsomt mye lyd (helt greit med lyd når de er i aktivitet og lek) men vil ikke ha en som står å bjeffer hele dagen. Er også redd for at den skal begynne å gjete på alt. Jeg har gått litt tom for alternativer på eventuelt flere raser, og der håper jeg dere kan hjelpe. Er også interessert i å høre erfaringer fra folk som har Siberian eller Lapsk.
    • Vesle Yoshi er blitt over 2 år nå. Vi driver stort sett med blåbær løp da han er en smule overivrig på stevner og vil hilse på alle, så vi er avhengig av gjerder. Han har dog startet noen offesielle stevner. Han ble 3. beste agility hund i japaner klubben. Han er fremdeles minstemann i flokken og er kjempeglad for at båndtvangen er over, han elsker å løpe.
    • Han er helt nydelig😍  Blir veldig nysgjerrig på en sånn en dag😅
    • Tusen takk for det. Da er oppdretteren useriøs men jeg visste ikke om det før jeg kjøpte valpen. Ikke alt man kan lese om på dogweb eller Facebook.
    • Nei, seriøse oppdrettere lurer naturligvis ikke valpekjøpere. Useriøse oppdrettere gjør hva de vil.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...