ToneS Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Dreamworks kommer med en film om noen unger som lager ett "hundehotell" der de tar inn alle løshundene fra gata, og mater, steller og vasker de. Premiere: 20.02.2009 Mer info kommer senere. Se traileren, og si hva du mener Link til trailer Vet ikke om dette er rett plass for denne tråden.. Bare flytt den hvis den er feilplassert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Synes det ser søtt ut jeg da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tini Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 ååå søte søte Boston terrier i filmen så den må jeg jo bare se.. gleder meg til boston valp.. Men såååå lenge til filmen kommer på kino jo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Hehe, det er litt lenge til ja.. Tror nok jeg skal på kino når den kommer jeg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar