Cadyk Skrevet 28. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2008 Jeg håper noen kan gi noen råd. Jeg fikk pusen min da den var 9 uker. Nå er han snart 14 uker. Nå viser det seg at jeg har mulighet til å få søsteren hans. Lurer på hvordan det kan fungere... - Husker de hverandre? - Blir de venner? - Kan en bror og søster gå overens? - Mye mer utgifter? - Greit med selskap...??... Setter pris på alt av informasjon og tilbakemelding :-) :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Det tror jeg vil gå veldig bra De husker nok hverandre og kattunger aksepterer nye dyr i huset lettere enn voksne. Du vil ikke legge store forskjellen i maten for i stedet for å kjøpe 4kg's sekker i dyrebutikken, kan du nå kjøpe 10kg, som har en lavere kilopris Jeg har selv hatt to par søsken her og de er alle perlevenner. Bare huske å få kastrert og sterilisert begge to når de er gamle nok. Kattene vil nok sette stor pris på selskapet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 jeg vet ikke om de vil huske hverandre,men det skal nok ikke være noe problem å få de til å bli vennner når de er såpass små. jeg har en gutt og en jente og de er søsken ,men de har vært sammen hele tiden. det koster selvfølgelig mer å ha to med tanke på kastrering\sterilisering,øremerking og vaksiner osv.,men det å ta to er jo dobbelt så kos og de har selskap i hverandre når du er på skolen\jobben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 29. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Tror nok det er litt sann som med hunder. Alle katter liker nok selskap. De kommer nok til og bli gode venner ja, det tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadyk Skrevet 29. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2008 Tusen takk for svar :-) Veldig kjekt :-) Har veldig lyst på hun søsteren jeg :-) Jeg hadde bestemt meg for å ta søsteren også. Men fikk en kjempe trist melding i dag :-( Søsteren er død ! MØKK ! UTROLIG TRIST ! Søsteren ble påkjørt :-( *Dobbelpost, bruk redigeringsfunksjonen, mod Emilie* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pusejenta Skrevet 1. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 stakkar lille pusejenta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadyk Skrevet 1. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2008 Ja... Takk for mefølelsen :closedeyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stessie Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Så utrolig trist å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cadyk Skrevet 19. Juli 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juli 2008 Tusen takk :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 20. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2008 Stakar liten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar