Artemis Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Vi har fått oss høns! Dvs. at mine brødre og jeg har fått hver vår. Den ene har blitt kalt Christine(som min brors kjæreste heter, hehe), mens den andre heter Pamela. Nå er det bare min som ikke har fått navn, men jeg kommer ikke på et eneste navn! Noen som har forslag? Hilsen nybakt hønemor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Har ikke så mange forslag, men jeg bare ler meg fillete av den overskriften din! Det er det jeg sier, alt blir mye morsomere om man tenker litt koffert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 26. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 *Flir* Men tråden er dønn seriøs den faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Hehe Tuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Elvira Dolly Talulah Selma Sally Constanse Clara Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Dolly, ja. Det er kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Jeg tror jeg dævver !! Men det er klart at høna skal hete Vera.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einstein&Charlie Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Hvad med Klara kluk er en karakter fra Donald duck på dansk og er en høne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zoey Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 HAHAHA!! synes du skal kalle den for Råååsa Dåsa jeg! Eneste navn p ei høne må jo være litt koffert! hihi.. "nei, nå må jeg nok hjem å kose litt med Dåsa jah..!" (oooh my god, klarer jo bare ikke la være ) Pervers meeeg?? niiisch da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HildeM Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Pernille! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Symra&Pippin Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Olivia Amalie Emilia Cornelia Othilie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Kall den kylling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Klara Klukk er et godt forslag *flir* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Perle, selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Syns også Bolla hadde vært ett fint kallenavn.. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BDD Girl Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Vera er jo glimrende. Da ser jeg for meg Elsa Lystad i Vill Villere Villaveien når hun flyr rundt i morgenkåpen og roper på Vera. Eller så har man jo alltids Hønan Agda da ........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Pernille Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Hva med Pernille ja, men legg til Stine foran... Da har du et feiende flott navn *klukk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 27. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 *Trommevirvel* Navnet ble Lotta! Det bare datt inn i hodet mitt da jeg leste på en tråd her inne, og min far spurte hva hun skulle hete. Ordet(dvs. nicket) jeg så på skjermen akkurat da var "Lotta", og jeg er godt fornøyd med avgjørelsen! Forøvrig var Pernille runnerup Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
puddellover Skrevet 30. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 30. Juni 2008 Lykke til med navnevalg! Om jeg får høne skal den hete Gallina(høne på spansk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar