trille Skrevet 9. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2008 heisann! Jeg har en Jack Russel Terrier tispe med navn Princess Belle.. Hun er født 06.03.2008 Og jeg er en veldig stolt mamma! Har fått lært henne Sitt, Gi labb, Gi andre labb, Ligg Og Nei.. holder forsatt på med innkalling.. er ikke alltid hun vil høre viss hun leker me di andre hundene, hehe.. Men det kommer nok snart til å sitte det også Hun er en veldig flink og Lærerik hund! ikke minst en hund med masse personlighet.. Belle er en veldig livlig og fornøyd hund. Hun går godt over ends med alt, både katte andre hunder og alle mennesker. Det er noe som jeg er veldig glad for. har prøvd å ta henne med på mest mulig nye ting mens hun er liten. Tror det er ganske lurt.. Kunne ikke tenkt meg en bedre venn enn hun jeg har, hun er en perfekt hund Jack Russell er virkelig en rase jeg vil anbefale! Er det forresten noen som har god erfaring med klikke som kunne forklart meg litt omdet?? Mari Iren & Princess Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristinL Skrevet 20. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2008 Jeg skal hente min lille Norfolk terrier-gutt om 5 dager nå! Jeg gleder meg sånn, at jeg omtrent ikke tenker på annet. Det har jeg egentlig ikke gjort siden han ble født for ca 8 uker siden. Navnet er Lobeiros Pot of Gold, eller Mico til daglig. Født 24.05.08. Her er han nesten 4 uker Og her er han da jeg var på besøk for tre uker siden, 5 uker gammel Oppdretterne har begynt å trene litt innkalling, og han kan navnet sitt. Men det er vel det eneste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millis Skrevet 20. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juli 2008 Her er Dexter, fikk ham i slutten av Januar og han er 9mndr nå Titus 3mndr i dag (fikk ham tirsdag) Nå 4mndr: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris_2 Skrevet 22. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 22. Juli 2008 Hei! Jeg har en Jack Russel Terrier tispe som heter Happy. Hun er født 28.03.2008 Happy går godt overens med andre hunder og mennesker. Hun er utrolig oppfinnsom og koser seg ute hver dag, både i hagen og på tur. (veldig glad i pappas sokker, og mammas clogs som jeg rasker med meg når jeg vil ha oppmerksomhet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scrp Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Har en labrador valp på 19 uker, nesten 5 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Jeg har en Jack russel terrier tispe som heter Irma :-) her er hun fire uker, og er lengst til høyre her er hun 9 uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Den 19.06 hentet jeg hjem lille Jailbird - aka Jaily - som i skrivende stund er 12 uker og 4 dager gammel. 8 uker gammel og nettopp kommet hjem. 9 uker sånn ca... Bilde tatt i går, 12 uker og 3 dager gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 23. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2008 Åh hallo, har jeg gått glipp av en mulighet til å vise frem krokodillen? Her er lille krokodille, også kjent som Kahlo. Riesenschnauzer, født 30. april. 9 uker: Drøye 10 uker: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Jeg er også en av de som har fått valp i år, nemlig Collie langhår. Dyret heter Fachings Black Ferrari - Vita til daglig (betyr liv på latinsk), og er hentet inn fra Sverige Hun er født 6.mai. Målet er å prøve seg på litt av hvert; lydighet, agility, spor osv, så får vi se hva det blir til Bilder kommer senere i kveld, må få lagt inn på photobucket først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 24. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 24. Juli 2008 Hun var NYDELIG Rakasha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JailyTina Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Så skjønn, Raksha! Finnes nesten ikke skjønnere valper enn valper fra "barteraser"... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingalinn2 Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 ÅÅååå, det er så urettferdig! :closedeyes: Jeg er såå valpesyk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 Fabienne's Summer Skies, aka Aynï, ble født 17.februar i år, og har rundet fem måneder nokså nylig. Har ikke fått lagt inn de nyeste bildene enda, men her er fra da hun var ca 7 uker: 8uker: 9 uker: 3 mnd: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 25. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 25. Juli 2008 9 uker: Fantastisk bilde! *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
starlight Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Glemte jo å legge ved bilde jeg, kan jo ikke gå glipp av muligheten til å eksponere barnet *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Han var nudelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synne N Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Mitra er en Rottweiler tispe fra Knertebo kennel. Hun er født 14 april, og er 15 uker i dag. Planene er å bruke henne først og fremst til lydighet, men også en del bruks og RIK. 8uker 10uker 11uker 14uker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 28. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 28. Juli 2008 Ottar-Chinese Crested snart 6 mndr..og Bøgvald Napolitansk Mastiff 3 mndr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LeenaM Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 Får en Lapsk Vallhund om 5 dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lotti3 Skrevet 2. August 2008 Rapporter Share Skrevet 2. August 2008 å herriguuud å mange søte valper den papillon valpen var jo bare heeerlig *smelte bort* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Talus Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Hipp hurra! Henger meg pa, bekreftet at det blir valp oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Angilja Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Så ble det valp på oss også. Snötrollens Nibly Serak, "Frost" til daglig, er en 10 uker gammel samojed gutt. Masse fart, masse tenner, masse matlyst, masse lek og en stor dose ramp På tur sammen med Aynï (nå 6mnd) Han er ca 10 uker på alle bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mari_anne_aas Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Vikki er australsk gjeterhund født i januar. Kan: Sjarmere de fleste (elsker mennesker!) + litt mer ca 8 uker ca 7 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 ca 7 mnd hun var fiiiin ! Elsker aussier! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 23. August 2008 Rapporter Share Skrevet 23. August 2008 Valper er så søte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar