ida Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Det er ikke så lenge siden jeg lurte på om småhunder generellt sett var gneldrete og glefsete. Hehe. Det var nok noen helt andre, det. Dette var den mest harmoniske gjengen av katter og hunder (ikke så mye større enn kattene) jeg har møtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tab07 Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så utrolig søte små valper:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Så utrolig søte små valpetasser! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vilde- Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Aww Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Nå har jeg kjøpt barselgave, så nå må vi nok få komme igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Hihi, se på de trynene da Herlige alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 26. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 26. Juni 2008 Bare å komme det Jeg rekker ikke før jeg reiser. Men mååå få til å hilse på dem når jeg kommer tilbake igjen om en drøy uke. Og klart de er herlige, de har jo Arnold til pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingervildesaua Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Noe såå herlig Gratulerer da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TineSimbaNana Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Gratulerer med valper Så nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Det var da en fryktelig dum tråd å rote seg inn på Helledussen di var nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 Det var da en fryktelig dum tråd å rote seg inn på Helledussen di var nydelige De er aldeles og grusomt herlige. Når det samtidig er tre voksne av samme rase i husstanden, så får du bare enda mer lyst på en liten, herlig, spinnvill griffon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 27. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2008 De er nydelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 2. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2008 Helt skjønne de var,valper er jo bare helt til å smelte av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linevh Skrevet 6. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 6. Juli 2008 åh herregud, nå skjønner jeg hva forelskelse ved første blikke er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 7. Juli 2008 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2008 Nuffenuffenuff! Så utrolig søte, hanne nr 3 smeltet jeg for da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar