Jump to content
Hundesonen.no

Ny bruker

Beate84

Recommended Posts

Posted

Hei, jeg er ei jente på 24 fra holmestrand, ny her i dag:) Har en hund som heter Basse, han er fem år og blanding av elghund og schæfer:) Han er en omplasseringshund, som har vært hos meg i snart ett år:) Er det andre her som har erfaring fra omplasseringshunder, eller hans blanding?? :)

post-4155-1214166897_thumb.jpg

post-4155-1214171901_thumb.jpg

post-4155-1214172025_thumb.jpg

Posted

Hei, og velkommen til dyresonen.no :) Håper du vil trives her inne, og bare spør i vei om du lurer på noe!

Posted
Hei, og velkommen til dyresonen.no :) Håper du vil trives her inne, og bare spør i vei om du lurer på noe!

Hei, takk for det, og tusen takk for linken:)

Posted
Hei, takk for det, og tusen takk for linken:)

Det skulle bare mangle, jeg har også vært ny her en gang *ler* Gått meg bort her en gang eller ti, har jeg gjort og :)

Posted

hehe ja, det var veldig mye her... går en først ut av en ting, var det jammen vanskelig å finne den igjen.. hehe...

Hei, tusen takk for det:) Han er en stor, søt bamse :rolleyes:

*Dobbelpost. Mod Miriam*

Posted

Velkommen hit :) Kjempefin hund du har :) Håper du kommer til å kose deg mye her inne sammen med oss og diskutere hunder. .legg gjerne inn masse bilder, vi eeelsker bilder.. hehe :)

Posted

Hei, tusen takk for det:) Ser frem til å høre fra andre om diverse om hunder, min er meget sta og lite lærevillig :)

Bilder kommer det mye av etterhvert :)

Posted

Hei og velkommen. Her i huset har vi bare omplasseringshunder, eller èn er hittehund og dermed bare plassert, ikke omplassert. :) Håper du vil trives her inne!

Posted

Velkommen hit, og flott hund du har!

Jeg har erfaring med omplasseringshund vettu :) etter å ha eid aussie jenta mi i 1,5 år nå, og hu er 4 år gammel :)

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.

• Nye innlegg

• Det er slett ikke alle som får katter og hunder til å gå sammen. Hva slags hunder har du, og hvor gamle er de? Vi måtte omplassere våre katter, da de og hunden aldri kom overens. Det beste er nok om de kan se hverandre, men ikke komme fysisk bort til hverandre. En kompostgrind er ikke mye til hjelp mot ivrige hunder hvis de er større enn en chihuahua.  Jeg har ikke noe erfaring med dette etter det første forsøket for 20 år siden, så jeg har dessverre ingen gode råd, utover å overhodet ikke la de være løse sammen.
    • Jeg har tatt kompostgrind på døra men hundene bare bryter den opp så det går ikke.
    • Jeg har hunder fra før av og har skaffet meg kattunger. Jeg har hatt kattungene på eget rom. Bytta tepper sånn at de skulle lukte hverandre. Latt hundene være i bånd. Dette funka bra i 2 måneder. Nå på den 3.måneden så har alt snudd. Hundene blir ville når kattungene kommer ut. De bjeffer. Jeg tør ikke å la de gå løs. De gjorde dette først og da var de rolige. Men nå hopper de og bjeffer og er mye mere på. Hva bør jeg gjøre nå? Jeg har gått gradvis frem men kattungene er redde og det er ikke greit.  Er det lurt å ta inn kattungene på ett eget rom ennå? Eller å slippe de løs sammen med løse hunder? Redd hundene blir mere ivrig når de har på bånd på. Og at forventningene da blir skyhøye hver gang de kommer ut. Hvis de var ute og løse sammen hele tiden hadde dem da synes det er mere kjedelig? Vil at de skal godta dem.  Jeg har sikkert gjort noe galt siden folk får jo hunder og katter til å gå sammen når de tar det gradvis. Det har jeg gjort også. Hva bør jeg gjøre nå?
    • Alder opp til 12 uker: Den viktigste sosialiseringsperioden, når valpene ennå ikke har utviklet noen uttalt frykt.
    • Det viktigste rådet når du skal velge mellom disse skolene, er å legge merke til hvor intensivt timeplanen er og de metodiske nyansene i oppførselskontrollen.
  • Nylig opprettede emner

• Create New...