Gå til innhold
Hundesonen.no

Brårud/Nes 21. og 22. juni


Caroline

Recommended Posts

Observerte både BP (med Noah og en til? Tror jeg da) og 2ne med Emma (?) idag, også Siri :) Men jeg er pyse og tør sjelden å hilse :)

Her er bilder av BIR Basenji, Kingwanas Dinari, og lille Mille da :)

2008-06-22139copy.jpg

2008-06-22110copy.jpg

Takk, Caroline, for fine bilder og fine resultater!

Har et av lille Villa her:

Nes_2008032.jpg

Våre resultater, Lørdag:

Dennis 1,1 CK, 2 BHK, Cert

Mille 1,1 HP

Luna BIR valp, BEST IN SHOW -6 valp

Våre resultater, Søndag:

Dennis 1,1 CK, 1 BHK, Cert, BIR, BIG -2

Mille 1,1 HP

Luna BIR valp, BIG 3 valp!

Nes_2008_luna_liv.jpg

Luna

Nes_2008_dennis_big2.jpg

Dennis

Kjempefornøyd! Mille lille er en smule feit om dagen, som gjør at hun virker litt tung. Må på slankekur før ww nå :rolleyes:

Det var forøvrig Dennis sine Cert nr 12 + 13...

Han fyller 2 år dagen før Bjerke, så krysser fingrene for det 14. og siste certet da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, hvis hun fikk CK og ble BIR skulle hun jo fått cert? Eller tar jeg helt feil nå?

Forøvrig - gratulerer med kjempeflotte resultater alle sammen. :)

Hun var champion, ja. Ble champ første dagen på Nes, altså i går. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg ser deg på Bjerke, så skal jeg passe på at jeg er ved passe avstand, før jeg gauler "2nee! Ååå 222222neeeeeeeee! Det er meg, SOPPEN! *vinke som en gærning*"

hehe - Jeg blir ikke lett flau altså, om det var det du gikk for :) Du må gjerne presentere deg som soppen for min del :)

Hehe, ja. Jeg kikka litt på belgerne før jeg kikka på basenjiene, og etter det måtte jeg gå opp til ringen "vår" igjen. Men jeg håper å se flere kjentfolk på Bjerke :) Da kanskje jeg tiner litt opp også.

Vi er jo ganske lett gjenkjennelige - særlig siden Siri er så innmari hyggelig og legger ut bilder av oss <_< - så det er bare å komme bort. Jeg må dog innrømme at jeg er litt svimete på sånne ting (og), så det kan hende at jeg ikke helt registerer at folk prøver å ta kontakt.. hehe - Det er i såfall ikke meningen å være overlegen, det er bare å ta tak i meg (Merete og, hun er ikke så skummel som folk skal ha det til *ler*)

Ah, jeg som trodde du hadde skrevet feil hele to ganger. Så feil kan man ta :)

hehe - Nei, jeg er ikke så klønete i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle, moro med så mange gode resultater! :)

Fant dette bildet på bloggen til en berneroppdretter(som også har corgi), og lurer på om det ikke er 2ne med Elling i bakgrunnen?

Edit; Fikk ikke til å linke til bilde, så gå inn på bloggen og klikk på bilde for å få det større: http://leearmand.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dette bildet på bloggen til en berneroppdretter(som også har corgi), og lurer på om det ikke er 2ne med Elling i bakgrunnen?

Edit; Fikk ikke til å linke til bilde, så gå inn på bloggen og klikk på bilde for å få det større: http://leearmand.blogspot.com/

Det er meg som sitter med ryggen til ja, Elling er og snoker godbiter hos en annen belgereier akkurat her.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

......altså..

Lilli ble faktisk også nummer 3 i gruppa ble hun......... fiiiiiiiineste Lilli

aIMG_6595.jpg

....og de er vakre de to andre også..

aIMG_6577.jpg

Grattis til Marie med Chilli, og selvsagt til alle dere andre også som har gjort det bra på Brårud i helgen.......... og dere som ikke tør å si hei - dere kan jo bare spørre Marie om hvor farlige vi er *fnise*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Observerte både BP (med Noah og en til? Tror jeg da) og 2ne med Emma (?) idag, også Siri :) Men jeg er pyse og tør sjelden å hilse :)

*Flir*... jeg er ikke noe bedre tror jeg... jeg var liksom plassert MIDT oppi hele sheltie-gjengen, jeg da, og observerte ei jeg KANSKJE TRODDE kunne være deg... men sa jeg HEI ? Nope... :)

Hvis jeg ser deg på Bjerke, så skal jeg passe på at jeg er ved passe avstand, før jeg gauler "2nee! Ååå 222222neeeeeeeee! Det er meg, SOPPEN! *vinke som en gærning*"

Du har jo god trening i det der, du *ler* (forresten - du var dritkul på håret nå altså).

Det er i såfall ikke meningen å være overlegen, det er bare å ta tak i meg (Merete og, hun er ikke så skummel som folk skal ha det til *ler*)

¨Jeg har hørt rykter om at Merete BITER jeg, altså !!

Åh, kjedelig. Men jeg skal komme bort uansett, jeg. Turte jeg å hilse på Siri, så tør jeg å hilse på alle! :)

Fliiiiink pike det ja ;).

Vi var i ringen i dag også - og Dronning Babs ble BIM ;). Hun mangler liksom det siste, lille ekstra som gjør henne til en vinner, så det er helt ok med BIM liksom. Jeg observerer forøvrig at det er en rekke gode juniortisper på gang i rasen, og det er jo gledelig å se at utviklingen går i rett retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med flotte resultater på hundene dine, Yodel! :)

Tusen takk!

......altså..

Lilli ble faktisk også nummer 3 i gruppa ble hun......... fiiiiiiiineste Lilli

aIMG_6595.jpg

....og de er vakre de to andre også..

Gratulerer! Flotte bilder av vakre skapninger.... Så dere i gruppa :) Gikk så fint atte!

Fineste Pilla :) Lekkert bilde!

Prøvde å sende noen i går på mail, men får nok dele dem opp da de var litt for store for innboksen din :P

Gratulerer til alle med gode resultater!

Nova, kerry blue terrieren ble BIR CERT og BIG 2 i dag :-)

Jeg er super fornøyd :P

Kjempebra!! Grattis! Så på dere også, og den Cairn terrieren som vant er bare lekker, så WELL DONE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...