Blondiemamma Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Jupp.. Jeg vil gjerne se bilde av hunden din, og mor og far til hunden Øverste og nederste er faren til Blondie. Trigenimus Kondyl (svensk oppdrettet) Og bildene i midten er av mammaen hennes NUCH Niwigga's Funny Savanna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Orker ikke lete opp absolutt alle, men her er Jóga (Mekalisto's Jeannies Comingback); som er moren til Saeta (N Uch Andvaka Solaris); som igjen er moren til Silma (Eagermind Saeta Blanditia); Så får vi se om jeg orker å grave mer i bilder en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Nederst på denne siden finner du stamtavlen og bilder av foreldrene til min hund. Hjemmesiden jeg linker til er forøvrig min gamle hjemmeside, så ingenting er oppdatert på to år der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Dieseldyret. Pappa Orion. Mamma Jina. Han har fått det vakre ansiktet fra mamman sin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PhoNuLi Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Faren: Japaro Robaidh At Lythwood ( bildene er herfra: http://home.online.no/~mainland/andre/Robbie.html ) Han er bare råflott, synes jeg! Og han har gjort det fantastisk må utstillinger! Moren: Playtime's Proud Enough, Iris. ( http://home.lyse.net/bergjohansen/Joyl-others.html ) Herlig hund, som er prikklik Phoebe på personligheten! Hun er norsk shampion.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Tyra - Eugenia Primavesi At av Nangijala Tyra Orsam de Salte Cabre Orsam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TollerRetriver Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 *klipp* Mamma Jina. Han har fått det vakre ansiktet fra mamman sin Det så ut som ei snill, tålmodig og klok dame. Hun var utrolig vakker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariaN Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Ja, hun er herlig! Pappan er en av de (store) snilleste svartingene jeg har klappet. Makan til glad hund. Han ser kanskje litt skummel ut, men skinnet kan bedra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Far, N uch White Castello av Heliomar Mor, N uch Tollergrenda's Fancy face Decoy: Buster sine foreldre har jeg ikke bilde av, har ikke sett dem engang så ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Amira Faren kan du se HER ______ Yippie: Faren: Moren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aina&Kaizer Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Mor: Link Far: Link Heheee... Neida. Mor: To-Ja's Bertine Z Far: Tussegården's Proffen Kaizer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninahz Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Dette er min Theo Her er pappaen Jojo Mammaen Kimmi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lisbeths Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Silver: Mor: Far: Beauty: Mor: Far: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 20. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 20. Juni 2008 Mamma Jina. Han har fått det vakre ansiktet fra mamman sin Jina! Utrolig vakker. Nydelig! Min drømmebelger sånn utseendemessig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shatique Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Jeg gidder ikke legge inn bilder,men de finnes på linkene under her om noen vil ta en titt. Charmy >> HER Mamma & Pappa >> HER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Jeg henger meg på jeg: Dette er da Babs (LP2 INT NORD EST UCH KBHV04 NV07 Mezzoforte Surprise): Pappan: Lp1 Lp2 KORAD INT NORD DK UCH SV02 NORDV03 Cartier Monzerat Nemo (Lp klasse 3, konkurrerte i elite spor i Sverige) Mamma Lotta: INT N DK UCH Torilsin Lois Lane (opprykk til C-spor og LP kl 2): SÅ har vi lille håpet som jeg da TROR kommer til å flytte hjem til Holter om 4 uker: Li-Brie's Sxpect No Mercy: Hans pappa: NV07 NORDV07 Li-Brie's Boss Number One: Og hans mamma: KORAD N UCH Li-Brie's Corvette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blondiemamma Skrevet 21. Juni 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Wow for noen titler på hundene dine Siri Kjempeflotte hunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Moren til Baghera, Bullebo's Chelsea The Cruel Conquer er her. Faren, Magloff's Mohrian er her. Foreldrene til Nemi fant jeg ikke i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Pappa That Will Do Eddie: Bilde hentet fra www.akersborg.no Og min Knott: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
12345 Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Penticharm`s Crazy Diamond Faren: Penticharm Eternal Flame Moren: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helenehelgesen Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Far: LP1 SU(u)CH Gunways Midsummer Nights Demetrius "Demo" Mor: Flatnews Adina "Dina" Også min Luna da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aussieglis Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Mor og far sammen: SUCH NORDUV-02 Meet MyOwn Seadra SphI : Malpasos Timber Of Los Suenos DNA-VP : = Meet MyOwn Midnight Mayhem "My" : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoLynx Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Øverst på siden her er Mamma My, NUCH Diamond Bluff Memory of Cherokee Og Pappa er KiRoMa's Aros Wil Winner som da resulterte i dette ' og to brødre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inustaff Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Cibicos Forbidden Fruit "Lucy" Far: Stroll`s Falck Mor: Doberpride`s Brown Isessa Prazsky Rebells Baltus Obelix Far: Achille Mor:Hagnatorpets Cola Krysolit Don Juan de Barko "Ottar" Far og mor: Foreldrene Jaap Quattro Black Novak Far: Eko Royal Bell Mor: Elly Elippse Black Novak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbogutten Skrevet 21. Juni 2008 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2008 Vel nå er jo Turbo en mix men setter inn bilder fordiom Her har du far: og her har du mor: og her er resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar