Gå til innhold
Hundesonen.no

Chloe - my Little star from far above


shatique

Recommended Posts

Skrevet

Så koselig at du har startet en egen tråd for henne, hun er jo så skjønn :P

Kan ikke noe for det, men syns det er litt morro at hundene dine er så ulike, den ene er hvit som snø og den andre svart som natta, kult :P

Gleder meg til å se masse mere bilder av voffsene dine og høre vidre hvordan det går :P

Skrevet
Så koselig at du har startet en egen tråd for henne, hun er jo så skjønn :P

Kan ikke noe for det, men syns det er litt morro at hundene dine er så ulike, den ene er hvit som snø og den andre svart som natta, kult :P

Gleder meg til å se masse mere bilder av voffsene dine og høre vidre hvordan det går :P

Ja syntes henne fortjente en egen tråd her inne. ja henne erhelt skjønn,skikkielig kosejente vet du.

Skal ligge siden av eller oppå meg hele tiden,veldig knyttet til matmor!

Ja de er helt rake motsettninger fra hverandre.

Charmy er langhåret og hvit,lodden. Mens Chloe er kårthåret,svart og glansfyull pels. Så det er så ulike som det går ann å bli.

Kommer med flere bilder etterhvert. ;)

Skrevet
img0072de3.jpg

Så kjønn hun er :console:

Flere bilder ? Fresten, hvor har du kjøpt den sela ? Har planer og å kjøpe en sånn til bikkja her også og lurer på hvord du kjøpte den og prisen :rolleyes:

Skrevet
Så kjønn hun er :devil:

Flere bilder ? Fresten, hvor har du kjøpt den sela ? Har planer og å kjøpe en sånn til bikkja her også og lurer på hvord du kjøpte den og prisen :rolleyes:

Tusen takk,ja skal få tatt flere bilder av henne snart.

Jeg kjøpte Hurtta selen på City Zoo i drammen. Utrolig god kvalitet å den sitter veldig godt.

Likte den så godt at jeg var å kjøpte likens til den andre voffsen min også.

Kostet 199,- uansett størrelse på hunden,så prismeddig var den ikke så verst.

  • 2 weeks later...
Skrevet

Chloe har fått helt oppheng i å hoppe opp på dørhåndtaket,måtte bare ta noen bilder av henne. Var så festelig å se henne hoppe så høyt opp..

picturetransfer037lf3.jpg

picturetransfer038ru0.jpg

picturetransfer050hx8.jpg

Skrevet
Tusen takk,ja skal få tatt flere bilder av henne snart.

Jeg kjøpte Hurtta selen på City Zoo i drammen. Utrolig god kvalitet å den sitter veldig godt.

Likte den så godt at jeg var å kjøpte likens til den andre voffsen min også.

Kostet 199,- uansett størrelse på hunden,så prismeddig var den ikke så verst.

oi, det var ikke så dyrt! :ahappy:

Tror vi har flere zoo'er her i trondheim, så jeg skal ta meg en tur innom;)

Skrevet
nydelige hunder :)

Takk :P

oi, det var ikke så dyrt! :P

Tror vi har flere zoo'er her i trondheim, så jeg skal ta meg en tur innom;)

Nei prisen er faktisk ikke så ille. :P Det er sikrig på låsen også,er veldig fornøyd med den iallefall.

Skrevet
Så kul :) Sikker på at det ikke er papillon i henne pga ørene? hehe :P

Nei tror ikke det er noe papillon i henne,iallefall ser ikke jeg noe i henne.

  • 3 weeks later...
Skrevet

Jeg kjøpte for litt siden noen nye leker,må si de har vært flittig i bruk siden dem fikk dem.... Synes det er gøy dem har vært i bruk,heldigvis har det ikke blitt noen krangling om dem sålangt....

18863106nh6.jpg

55620568of0.jpg

60758418zr5.jpg

82452558oi4.jpg

Skrevet
Så søt hun er :)

Du må se på hundetreff i drammen, du var vel en av de som hadde lyst til å treffes :D

Takk. :) Joda det skal jeg gjøre. Må prøve å få til det,hatt mye å gjøre i sommer.

Men skal få røvet å få det til... :P

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...